تصاویر رسمی تویوتا سوپرا 2020 لو رفت!

رسانه کلیک - تصاویر رسمی تویوتا سوپرا 2020 فاش شد. این تصاویر طراحی محصول آینده این شرکت ژاپنی را به نمایش می گذارد.

تصاویر رسمی تویوتا سوپرا 2020 لو رفت!

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها، شایعات و اطلاعات زیادی از نسل آینده تویوتا سوپرا در فضای مجازی بودیم ( تصاویر نسل جدید تویوتا سوپرا فاش شد ). تویوتا سوپرا 2020 را می توان یکی از موردانتظارترین خودروهای سال جاری میلادی دانست که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

به تازگی تصاویر رسمی این خودرو به صورت تصادفی فاش شده است. در حقیقت حساب کاربری توییتر تویوتا در کشور مکزیک تصاویر نسل آینده تویوتا سوپرا را منتشر و سپس حذف کرده است.

تنها چند روز تا معرفی رسمی این خودروی سوپراسپرت در نمایشگاه خودروی دیترویت فاصله داریم. در گذشته تصاویر این خودرو بدون پوشش محافظ در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود.

دیروز تصویری از این خودرو منتشر شد که به نظر می رسید تیزر رسمی معرفی آن باشد. خودروی موجود در این تیزر قرمز رنگ بود که هم رنگ تصاویر رسمی فاش شده از آن است.

بر اساس تصاویری که از ویدیوی مربوط به تویوتا سوپرا 2020 ثبت شده است، این خودرو از طراحی دماغه مشابه با خودروی مفهومی تویوتا FT-1 بهره می برد. در حالت کلی می توان نسل جدید تویوتا سوپرا ر ا جذاب ترین خودروی این برند ژاپنی در سال های اخیر دانست.

تویوتا سعی کرده در سال های اخیر طراحی محصولات خود را تهاجمی تر کند که برای مثال می توان به تویوتا کمری اشاره کرد. این خودروی خانوادگی پس از سال ها با طراحی جذاب و اسپرت روانه بازار شد.

تویوتا سوپرا با همکاری شرکت بی ام و توسعه پیدا کرده است. بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا 2020 نتیجه این همکاری هستند که بی ام و در گذشته نه چندان دور نماینده خود را معرفی کرد ( قیمت نسل جدید بی ام و Z4 اعلام شد ).

انتظار می رود نسل آینده تویوتا سوپرا به موتور 6 سیلندر خطی مجهز شود و با قیمت بالایی به فروش برسد.

ارسال نظر