استون مارتین DBS سوپرلگرا مدل تگ هویر معرفی شد

رسانه کلیک - مدل تگ هویر استون مارتین DBS سوپرلگرا از راه رسید. این خودرو از رنگ جذابی بهره می برد و به موتور قدرتمندی مجهز شده است.

استون مارتین DBS سوپرلگرا مدل تگ هویر معرفی شد

شرکت های استون مارتین و TAG Heuer در مارس 2018 خبر از همکاری با یکدیگر دادند. نتیجه این همکاری، تولید خودروی مسابقه ای Vantage GTE با نام تگ هویر و امکان سفارش ساعت های این برند با تم استون مارتین بود.

به تازگی این دو شرکت از یک محصول جدید رونمایی کرده اند. این خودرو، استون مارتین DBS سوپرلگرا مدل تگ هویر است. برای بدنه این خودرو از رنگ مشکی موناکو و قطعات فیبر کربنی استفاده شده است. به نظر می رسد از این خودرو تنها 50 نمونه تولید می شود.

استون مارتین برای افزایش جذابیت ظاهری این خودرو، از خطوط قرمز برای لاستیک های این خودرو به همراه کالیپرهای ترمز قرمز رنگ استفاده کرده است. در کابین این خودرو نیز شاهد حضور خطوط قرمز رنگ هستیم که جذابیت آن را بیش از پیش افزایش داده است.

در حالی که این خودرو از نظر ظاهری در مقایسه با نمونه استاندارد متفاوت است و از ظاهر جذاب تری بهره می برد، در بخش موتور تفاوتی میان آن ها وجود ندارد. در این خودرو همچنان شاهد استفاده از یک موتور 12 سیلندر هستیم.

موتور 12 سیلندر این خودرو حجمی برابر با 5.2 لیتر داشته و همراه با توربوشارژر دوقلو، قدرتی برابر با 715 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. گشتاور تولیدی این موتور برابر با 900 نیوتون متر است. سرعت این خودرو در مدت زمان 3.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 340 کیلومتر بر ساعت است.

استون مارتین در رابطه با قیمت این خودرو اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد قیمت بالاتری خواهد داشت. استون مارتین DBS سوپرلگرا با قیمتی نزدیک به 300 هزار دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد.

ارسال نظر