استون مارتین DBX رسما معرفی شد؛ اسپرت و جذاب

رسانه کلیک - استون مارتین DBX به عنوان اولین خودروی شاسی بلند این برند بریتانیایی معرفی شد. این خودروی اسپرت به یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری مجهز شده است.

استون مارتین DBX رسما معرفی شد؛ اسپرت و جذاب

استون مارتین همواره خودروهای جذابی را وارد بازار می کند. حال این شرکت اولین خودروی شاسی بلند خود را تحت نام DBX در معرض دید عموم قرار داده است. استون مارتین DBX یک خودروی شاسی بلند بزرگ، اسپرت و لوکس است که البته قدرت بالایی را در اختیار راننده خود قرار می دهد. پیش از معرفی رسمی، شاهد انتشار تیزرهای زیادی از این محصول بودیم.

استون مارتین DBX

استون مارتین سیستم سرگرمی و اطلاعات این خودروی شاسی بلند را بهبود داده است. همانطور که می دانید، این شرکت برای محصولات خود از سیستم سرگرمی و اطلاعات مرسدس بنز استفاده می کند. در کابین DBX از دو نمایشگر با اندازه های 10.25 و 12.3 اینچی استفاده شده است. در کابین این خودرو از چرم استفاده شده که کیفیت بسیار بالایی دارد.

استون مارتین DBX

موتور مورد استفاده در این خودرو تفاوتی با استون مارتین DB11 ندارد، البته برای افزایش قدرت تولیدی، بهبودهایی در آن اعمال شده است. این موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری دارای توربوشارژر دوقلو است که قدرتی برابر با 542 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. برای این خودروی SUV سیستم فعال اگزوز در نظر گرفته شده که می‌تواند صدای اگزوزها را کنترل کند. سرعت استون مارتین DBX در مدت زمان 4.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

استون مارتین DBX

کابین این خودرو بسیار جادار است. در صورت عدم نیاز به صندلی های عقب، می توان بار زیادی را با آن حمل کرد. در کابین از مواد باکیفیتی مانند فلز، شیشه و چوب استفاده شده است. قیمت پایه این خودروی انگلیسی برابر با 189,900 دلار است که البته باید به آن هزینه حمل به مقصد 3,086 دلاری را نیز اضافه کرد. خریداران در آمریکای شمالی در نیمه دوم سال آینده میلادی به این خودرو دسترسی پیدا می‌کنند.

ارسال نظر