بنتلی بنتایگا اسپید از راه رسید؛ سریع ترین SUV جهان!

رسانه کلیک - بنتلی بنتایگا اسپید به صورت رسمی معرفی شد. این محصول انگلیسی سریع ترین خودروی SUV در سراسر جهان محسوب می شود.

بنتلی بنتایگا اسپید از راه رسید؛ سریع ترین SUV جهان!

بنتلی بنتایگا اسپید رونمایی شد. بر اساس اعلام این شرکت انگلیسی، این محصول جدید سریع ترین خودروی SUV در جهان بوده که حتی حداکثر سرعت آن از لامبورگینی اوروس نیز بیشتر است.

بر اساس اعلام بنتلی، حداکثر سرعت این خودرو به 305 کیلومتر بر ساعت می رسد که 0.8 کیلومتر بر ساعت از لامبورگینی اوروس بیشتر است.

این خودرو از یک موتور 12 سیلندر W شکل بهره می برد که حجم آن برابر با 6.0 لیتر است. این موتور به همراه توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 626 اسب بخار قدرت و 900 نیوتون متر گشتاور است. این موتور در مقایسه با موتور مورد استفاده در بنتلی بنتایگا استاندارد، 26 اسب بخار قدرت بیشتری تولید می کند ولی گشتاور آن یکسان است.

سرعت بنتلی بنتایگا اسپید در مدت زمان 3.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. در بخش ظاهری این خودرو نیز شاهد تغییراتی در مقایسه با نمونه استاندارد هستیم. بنتلی تغییراتی را در چراغ ها و سپر این خودرو اعمال کرده است. این خودرو از رینگ های 22 اینچی بهره می برد.

در داخل این خودرو از دو رنگ استفاده شده است. این خودرو در کابین خود از چرم آلکانترا بهره می برد. برای اولین بار است که شاهد حضور این چرم در بنتلی بنتایگا هستیم. روی بدنه این خودرو نشان Speed به چشم می خورد.

بنتلی بنتایگا اسپید به گیربکس 8 سرعته خودکار مجهز شده است. این شرکت تغییراتی را در شاسی این محصول اعمال کرده تا عملکرد بهتری را از خود نشان دهد. این خودروی ویژه از سیستم تعلیق سفت تری در مقایسه با نمونه استاندارد بهره می برد.

اگزوزهای این خودرو در مقایسه با نمونه عادی تغییراتی را تجربه کرده تا صدای دلنشین تری تولید کند. خریدار می تواند برای این خودرو ترمزهای سرامیکی سفارش دهد. این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ارسال نظر