بوگاتی La Voiture Noire از راه رسید؛ گران ترین خودروی جدید در تاریخ!

رسانه کلیک - بوگاتی La Voiture Noire به صورت رسمی معرفی شد. این محصول که تنها در یک نمونه به تولید می رسد، گران ترین خودروی جدید در جهان است.

بوگاتی La Voiture Noire از راه رسید؛ گران ترین خودروی جدید در تاریخ!

بوگاتی در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که از یک هایپرکار بی نظیر بر اساس خودروی Type 57 SC Atlantic در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی می کند و حال این محصول در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر عامل بوگاتی، استفان وینکلمن این خودرو را یک GT فوق العاده می نامد. بوگاتی La Voiture Noire بر اساس شیرون توسعه یافته و دارای یک کیت بدنه بسیار جذاب است.

بوگاتی La Voiture Noire

La Voiture Noire یک عبارت فرانسوی بوده که معنی آن، خودروی مشکی رنگ است. بوگاتی La Voiture Noire دارای رنگ مشکی براق است که برای بادی کیت فیبر کربنی دست ساز آن در نظر گرفته شده است.

دمپرهای این خودرو با بدنه آن ادغام شده و همچنین پنجره های آن با الهام از کلاه کاسکت طراحی شده است. آیرودینامیک این خودرو در نوع خود مثال زدنی است.

بوگاتی La Voiture Noire

این خودرو به موتور آشنای 16 سیلندر بوگاتی مجهز شده است. این موتور W شکل دارای حجمی برابر با 8.0 لیتر بوده و از چهار توربوشارژ بهره می برد. این موتور قدرتی برابر با 1479 اسب بخار و گشتاوری برابر با 1600 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

قدرت و گشتاور موتور مورد استفاده در بوگاتی La Voiture Noire تفاوتی با بوگاتی شیرون و بوگاتی دیوو ندارد. در پشت این خودرو 6 خروجی اگزوز به چشم می خورد.

بوگاتی La Voiture Noire

بوگاتی La Voiture Noire گران ترین خودروی جدید در تمام تاریخ صنعت خودرو محسوب می شود. این خودرو با مالیات قیمتی برابر با 16.7 میلیون یورو (18.9 میلیون دلار) دارد. از این خودرو تنها یک نمونه به تولید می رسد.

در صورتی که گزارش های گذشته صحت داشته باشند، مدیر عامل سابق گروه فولکس واگن، فردیناند پیچ خریدار این خودروی بی نظیر است.

ارسال نظر