اتومبیل‌های خودران هیوندای به المپیک زمستانی می‌آید!

رسانه کلیک - شرکت هیوندای با دولت کره جنوبی در المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ، در زمینه تولید ماشین‌های خودران همکاری می‌کند. این همکاری به نوعی چالش‌هایی هم به دنبال دارد؛ چراکه جاده‌های این شهر مارپیچ هستند و برف بسیار زیادی در آن منطقه می‌بارد که دشمن درجه یک سنسور ماشین‌های خودران است. نقشه استفاده شده در این اتومبیل، نقشه HD است که بهترین نوع نقشه در این اتومبیل‌ها به حساب می‌آید و درصد خطای آن ۱۰ سانتی‌متر است. این نقشه، به سنسورهای داخل خودرو کمک بسیاری می‌کند. طرح نقشه‌سازی این خودرو، توسط شرکت MNsoft که وابسته شرکت هیوندای نیز است، انجام می‌گیرد. این نرم‌افزار از لیدار و رادار استفاده می‌کند، تا تصاویر بسیار با کیفتی تهیه کند. این تصاویر، توسط ۴ دوربین تهیه می‌شود و این دوربین‌ها در هر ثانیه ۲۰۰ عکس می‌اندازند.

اتومبیل‌های خودران هیوندای به المپیک زمستانی می‌آید!

نقشه استفاده شده در این اتومبیل، نقشه HD است که بهترین نوع نقشه در این اتومبیل‌ها به حساب می‌آید و درصد خطای آن ۱۰ سانتی‌متر است. این نقشه، به سنسورهای داخل خودرو کمک بسیاری می‌کند. طرح نقشه‌سازی این خودرو، توسط شرکت MNsoft که وابسته شرکت هیوندای نیز است، انجام می‌گیرد. این نرم‌افزار از لیدار و رادار استفاده می‌کند، تا تصاویر بسیار با کیفتی تهیه کند. این تصاویر، توسط ۴ دوربین تهیه می‌شود و این دوربین‌ها در هر ثانیه ۲۰۰ عکس می‌اندازند.

هیوندا اخیراً از تکنولوژی نقشه HD رونمایی کرده است. هدف این شرکت این است که به خودروسازان نشان دهد، چگونه می‌توان با سنسورهای تخصصی کمتر، اتومبیل‌های خودران مقرون به صرفه‌ای تولید کرد که از پس نیازهای روزانه افراد بربیاید.

المپیک در این بین در استفاده و عرضه تکنولوژی‌های اتوماتیک در صنعت خودروسازی، نقشی کلیدی دارد. هیوندای از خودروی خود در المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ و تویوتا هم از خودروی خود در سال ۲۰۲۰ در المپیک تابستانی توکیو رونمایی می‌کنند.

ارسال نظر