رندر نسل جدید شورلت کوروت منتشر شد

رسانه کلیک - رندر نسل جدید شورلت کوروت به اینترنت راه پیدا کرد. انتظار می رود سال آینده میلادی این سوپراسپرت موتور وسط به صورت رسمی معرفی شود.

رندر نسل جدید شورلت کوروت منتشر شد

در آینده نه چندان دور با شورلت کوروت C8 ملاقات می کنیم. در چند دهه گذشته شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با توسعه این خودرو به صورت موتور وسط بودیم. به نظر می رسد در نهایت کوروت به صورت موتور وسط معرفی و روانه بازار شود.

کوروت یکی از خودروهای افسانه ای آمریکایی محسوب می شود که همراه با دوج وایپر طرفداران زیادی در میان علاقه مندان به صنعت خودرو دارد. تولید دوج وایپر در سال 2017 متوقف شد و دیگر این خودرو به خط تولید شرکت دوج برنمی گردد. در همین راستا شرکت های آمریکایی نیاز به توسعه یک خودروی سوپراسپرت مناسب دارند.

در حال حاضر بیشتر خودروهای سوپراسپرت بازار اروپایی هستند و شرکت هایی مانند پورشه، مک لارن، فراری و لامبورگینی آن ها را تولید می کنند. شورولت و مهندسان آن برای رقابت با این محصولات مطرح تصمیم گرفته اند نسل آینده کوروت را به صورت یک خودروی موتور وسط طراحی کنند.

انتظار می رود این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه ژانویه در معرض دید عموم قرار بگیرد. به تازگی رندر نسل جدید شورلت کوروت به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی آن را به نمایش می گذارد.

رندرهای این خودرو بر اساس تصاویر جاسوسی منتشر شده از آن طراحی شده اند. در این رندرها جزئیات زیادی به چشم نمی خورد. برای اطلاع از نحوه طراحی این خودرو باید تا معرفی آن در ماه های آینده صبر کنیم.

در حال حاضر اطلاعات رسمی در رابطه با موتور مورد استفاده در کوروت C8 منتشر نشده است. انتظار می رود این خودرو به موتور بهینه شده LT1 V8 مورد استفاده در شورلت کوروت C7 مجهز شود و حداقل 500 اسب بخار قدرت تولید کند.

ارسال نظر