کراس اوور کرایسلر بر پایه دوج چارجر در راه است

رسانه کلیک - گزارشی جدید به توسعه کراس اوور کرایسلر بر پایه خودروی دوج چارجر اشاره می کند. انتظار می رود این خودرو وضعیت کرایسلر را در بازار بهبود دهد.

کراس اوور کرایسلر بر پایه دوج چارجر در راه است

فیات - کرایسلر دارای چندین برند خودروسازی مانند جیپ، فراری و کرایسلر است. در حالی که برندهای فراری و جیپ افزایش فروش را در بازار تجربه می کنند، کرایسلر وضعیت مناسبی ندارد. این برند آمریکایی در گذشته محبوبیت بالایی در بین خریداران داشت؛ با این حال امروزه تنها خودروی سدان 300 و مینی ون پاسیفیکا از سوی این برند به فروش می رسد.

کرایسلر علاوه بر خودروهای سدان و مینی ون، نیاز به یک محصول جدید دارد تا در بازار حرفی برای گفتن داشته باشد. در حال حاضر فروش خودروهای سدان در بازارهای جهانی کاهش پیدا کرده و بیشتر رانندگان به دنبال خرید خودروهای SUV و کراس اوور هستند. با توجه به این موضوع، کرایسلر برای موفقیت در بازار باید در این بخش سرمایه گذاری کند.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی وب‌سایت Allpar در اختیار رسانه ها قرار گرفته، کراس اوور کرایسلر در حال توسعه است. گفته می شود این خودرو بر اساس پلتفرم دوج چارجر طراحی شده و به تولید می رسد.

کاهش فروش خودروهای سدان برای تمام برندها مشکل ایجاد کرده است که شاید یکی از قربانیان اصلی آن، شرکت فورد باشد. این برند به دنبال توقف تولید برخی از خودروهای سدان خود در ایالات متحده آمریکا است.

توسعه کراس اوور جدید کرایسلر بر اساس پلتفرم دوج چارجر غیر منطقی به نظر می رسد، چرا که این خودرو دارای یک پلتفرم قدیمی است. این خودرو بر پایه پلتفرم LX که 13 سال عمر دارد، تولید می شود.

این خودرو از بسیاری قطعات مورد استفاده در مرسدس بنز کلاس E دهه 90 میلادی بهره می برد و یک پلتفرم محور عقب است. انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر شود.

ارسال نظر