تیزر کراس اوور برقی اینفینیتی پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

رسانه کلیک - تیزر کراس اوور برقی اینفینیتی در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودروی الکتریکی در نمایشگاه دیترویت در معرض دید عموم قرار می گیرد.

تیزر کراس اوور برقی اینفینیتی پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

بسیاری از علاقه مندان به خودروهای اسپرت منتظر معرفی خودروی کوپه Project Black S با فناوری هیبریدی محصولات فرمول 1 از سوی شرکت ژاپنی اینفینیتی هستند. در این میان شرکت اینفینیتی از این موضوع آگاه است که خودروهای کراس اوور فروش بالایی را در بازار تجربه می کنند.

در نمایشگاه خودروی دیترویت سال آینده میلادی شاهد معرفی کراس اوور برقی اینفینیتی خواهیم بود. این شرکت که زیرمجموعه نیسان محسوب می شود، قصد دارد فعالیت خود در بازار خودروهای برقی را افزایش دهد.

به تازگی این برند تیزری از این خودرو منتشر کرده که نمای جلویی آن را به نمایش می گذارد. کراس اوور برقی اینفینیتی به چراغ های LED باریکی مجهز شده و به جای آینه های جانبی، از دوربین بهره می برد.

این خودرو در بخش جلویی خود دارای لوگوی اینفینیتی بوده و در زیر آن عبارت INFINITI به چشم می خورد. این دو بخش از خودرو درخشان است.

بر اساس تصویر منتشر شده، اینفینیتی برای خودروی مفهومی جدید خود رینگ های بزرگی را در نظر گرفته است. به نظر می رسد این خودرو فاقد دستگیره های درب است. در حالی که در نگاه اول به نظر می رسد با یک خودروی کراس اوور کوپه روبه‌رو هستیم، با بررسی دقیق تر خطوط مربوط به درب عقب را مشاهده می کنیم.

Q Inspiration Q Inspiration

سقف این خودرو دارای شیب زیادی بوده که حس یک خودروی اسپرت را به بیننده منتقل می کند. شرکت اینفینیتی در سال های اخیر از خودروهای مفهومی جذاب زیادی رونمایی کرده است که در این میان می توان به پروتوتایپ 10 و Q Inspiration اشاره کرد.

در نمایشگاه خودروی دیترویت شرکت اینفینیتی از پلتفرم جدید خود رونمایی می کند. این پلتفرم برای خودروهای برقی توسعه پیدا کرده است. از سال 2021 شاهد تولید خودروهای الکتریکی این برند خواهیم بود.

ارسال نظر