تصاویر جاسوسی مدل 2020 مرسدس بنز CLA به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - تصاویر جاسوسی مدل 2020 مرسدس بنز CLA در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر محصول جدید مرسدس بنز را در رنگ قرمز به نمایش می گذارد.

تصاویر جاسوسی مدل 2020 مرسدس بنز CLA به اینترنت راه پیدا کرد

مرسدس بنز سال آینده میلادی از نسل جدید خودروهای کلاس CLA رونمایی می کند. به تازگی شاهد انتشار تصاویر جاسوسی مدل 2020 مرسدس بنز CLA در اینترنت هستیم. این خودروی سدان از طراحی جذابی بهره می برد.

این خودرو توسط پوشش محافظ پوشانده شده است؛ با این حال سقف آن و بخش پایین درب‌ ها فاقد پوشش است. به نظر می رسد نحوه طراحی چراغ های این خودرو تفاوتی با نمونه اصلی آن ندارد.

مدل 2020 مرسدس بنز CLA از طراحی اسپرتی بهره می برد و با پلتفرم کامپکت مرسدس بنز توسعه یافته است. طراحی این خودرو شباهت زیادی با محصولات کلاس A این برند آلمانی دارد.

در کابین این خودرو شاهد طراحی آشنایی هستیم. نسل آینده مرسدس بنز کلاس CLA به چندین مانیتور مجهز می شود. به احتمال زیاد این محصول مانند خودروهای کلاس A مرسدس بنز دارای دو صفحه نمایش 10.25 اینچی با سیستم اطلاعات MBUX است.

خودروهای کلاس CLA در مقایسه با کلاس A قیمت بالاتری خواهند داشت و در رده بالاتری در مقایسه با این محصولات قرار می گیرد. این خودروها از پلتفرم یکسانی بهره می برند، در همین راستا شاهد حضور موتورهای محصولات کلاس A در مدل 2020 مرسدس بنز CLA خواهیم بود.

تصاویر منتشر شده مدل CLA35 این خودرو را نمایش می دهد. این نمونه به موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز می شود که همراه با توربوشارژر قدرتی برابر با 302 اسب بخار و گشتاوری برابر با 400 نیوتون متر تولید می کند. علاوه بر این خودرو، مرسدس بنز از مدل CLA45 نیز رونمایی خواهد کرد. این مدل دارای موتور 400 اسب بخاری است.

مدل سدان مرسدس بنز کلاس CLA در اوایل سال آینده میلادی معرفی می شود و پس از آن شاهد رونمایی از مدل استیشن آن خواهیم بود.

ارسال نظر