تصاویر جاسوسی فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E سدان به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - برای اولین بار تصاویر مخفیانه مدل فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E سدان در فضای مجازی منتشر شد. این خودروی آلمانی دارای پوشش محافظ است.

تصاویر جاسوسی فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E سدان به اینترنت راه پیدا کرد

در گذشته نه چندان دور تصاویر نمونه آزمایشی مرسدس بنز کلاس E کوپه در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود و حال شاهد انتشار تصاویر جاسوسی فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E سدان هستیم.

به نظر می رسد این خودرو برخلاف کلاس E کوپه مراحل اولیه توسعه خود را طی می کند و هنوز مرسدس بنز تصمیم قطعی در رابطه با طراحی این محصول نگرفته است. این شرکت آلمانی بخش جلویی و پشتی این خودرو را به خوبی پوشانده است.

بخش جلویی این دستگاه میزبان چراغ های جدیدی است؛ با این حال انتظار می رود تغییرات زیادی در طراحی بخش پشتی آن ایجاد نشود. به نظر می رسد مرسدس بنز قصد دارد در تمام محصولات جدید خود از چراغ های اصلی مشابه با محصولات کلاس CLS و همچنین کلاس A استفاده کند.

انتظار می رود مرسدس بنز تغییراتی را در سپر جلوی محصول جدید خود اعمال کند چرا که این بخش از خودرو در تصاویر جاسوسی فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E سدان به خوبی پوشانده شده است. جلوپنجره این خودرو نیز پوشانده شده است.

در این تصاویر کابین خودرو به نمایش گذاشته نشده است؛ با این حال انتظار می رود مرسدس بنز برای طراحی این بخش از محصولات کلاس A الهام بگیرد. در همین راستا این خودرو به دو نمایشگر مجهز می شود که یکی از آن ها به عنوان کیلومترشمار دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد.

مرسدس بنز کلاس E دارای چندین رقیب در بازار است و به همین علت باید هر چند سال یکبار نمونه بروز شده آن روانه بازار شود. این خودرو باید با نسل جدید آئودی A6 رقابت کند. انتظار می رود تا قبل از پایان سال 2020، مدل فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E سدان در اختیار خریداران قرار بگیرد.

ارسال نظر