خودروی جدید مک لارن ماه آینده از راه می رسد

رسانه کلیک - ماه آینده میلادی با خودروی جدید مک لارن به صورت رسمی ملاقات می کنیم. انتظار می رود از خودروی مک لارن 720S Spider رونمایی شود.

خودروی جدید مک لارن ماه آینده از راه می رسد

مک لارن فعالیت زیادی در دنیای خودروهای سوپراسپرت دارد. خودروی جدید مک لارن در تاریخ 8 دسامبر به صورت رسمی معرفی می شود. انتظار می رود در این تاریخ خودروی مک لارن 720S اسپایدر در معرض دید عموم قرار بگیرد.

تصویری که این شرکت انگلیسی از بخش جلویی این خودرو منتشر کرده، مک لارن 720S را به نمایش می گذارد. بخش پشتی این محصول مخفی است. با توجه به استفاده از عبارت های «raise the roof» و «story begins to unfold» برای این تیزر، انتظار می رود با یک خودروی کانورتیبل روبه‌رو باشیم.

نزدیک به 18 ماه پیش شرکت مک لارن در نمایشگاه خودروی ژنو از نسخه کوپه خودروی سوپراسپرت 720S رونمایی کرد. این خودرو به عنوان جایگزین مک لارن 650S روانه بازار شد.

انتظار می رود سقف مک لارن 720S Spider دارای مکانیزم مشابه با نسخه کانورتیبل مک لارن MP4 12C باشد. از نظر طراحی خودروی جدید مک لارن تفاوت چندانی با نسخه کوپه خود نخواهد داشت. علاوه بر شباهت طراحی، از نظر فنی نیز این محصولات شباهت زیادی به یکدیگر خواهند داشت.

خودروی مک لارن 720S Spider احتمالا به موتور 8 سیلندر با حجم 4.0 لیتر مجهز می شود. این موتور به همراه توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 710 اسب بخار قدرت و 770 نیوتون متر گشتاور است.

قدرت تولیدی موتور 8 سیلندر این خودرو به وسیله یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ های عقب خودروی جدید مک لارن منتقل می شود. قدرت بالای موتور باعث می شود سرعت این خودروی جذاب در مدت زمان 2.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. انتظار می رود حداکثر سرعت این خودرو برابر با 341 کیلومتر بر ساعت باشد. برای آشنایی با این خودرو تنها باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم.

ارسال نظر