اولین تصاویر نسل جدید پژو 208 لو رفت

رسانه کلیک - اولین تصاویر نسل جدید پژو 208 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودروی هاچ بک ماه آینده میلادی در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی می شود.

اولین تصاویر نسل جدید پژو 208 لو رفت

تصاویر نسل جدید پژو 208 به اینترنت راه پیدا کرد. این تصاویر طراحی جلو، پشت و کابین این خودروی فرانسوی را به نمایش می گذارد. پژو برای طراحی نسل جدید این خودرو از نسل جدید پژو 508 و پژو 3008 الهام گرفته است ( پژو 508 اسپرت از راه رسید؛ یک خودروی مفهومی قدرتمند ). در همین راستا شاهد حضور چراغ‌های LED دی‌لایت عمودی در جلوی این خودرو هستیم.

طراحی داخلی نسل جدید پژو 208 شباهت زیادی به برادران بزرگتر آن دارد. این خودرو از کیلومترشمار دیجیتال، نمایشگر لمسی بزرگ و دکمه های پیانو شکل بهره می برد.

این خودرو که رقیب رنو کلیو محسوب می شود، در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس در معرض دید عموم قرار می گیرد ( رنو کلیو 2019 با طراحی جذاب از راه رسید ). این خودروی هاچ بک کوچک در نمونه های مختلف مجهز به موتور بنزینی، دیزلی و برقی به بازار عرضه می شود.

پژو در ابتدا قصد داشت این خودرو را سال گذشته میلادی معرفی کند؛ با این حال رونمایی از آن به امسال موکول شد. گروه PSA تعداد محصولات خود را در سال های اخیر افزایش داده و در آینده نیز این روند را ادامه می دهد. در سال آینده میلادی با نسل کاملا جدید پژو 2008 ملاقات می کنیم.

نسل جدید پژو 208 دومین خودرویی محسوب می شود که توسط پلتفرم CMP گروه PSA توسعه پیدا می کند. DS3 کراس بک اولین خودرو با این پلتفرم است.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال پژو وعده داده برد نمونه الکتریکی این خودرو بیش از 300 کیلومتر است.

در حالی که مدل برقی این خودرو همزمان با نمونه های بنزینی و دیزلی معرفی می شود، رانندگان برای خرید آن باید مدت زمان بیشتری منتطر بمانند.

ارسال نظر