پورشه 911 هیبریدی چه زمانی وارد بازار می شود؟

رسانه کلیک - پورشه چند روز پیش از نسل جدید خودروی 911 رونمایی کرد. به تازگی اطلاعاتی در رابطه با زمان فروش پورشه 911 هیبریدی منتشر شده است.

پورشه 911 هیبریدی چه زمانی وارد بازار می شود؟

در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2018 با نسل جدید خودروی پورشه 911 ملاقات کردیم ( مدل 2020 پورشه 911 مجهز به موتور قدرتمند رونمایی شد ). پورشه در این نمایشگاه از خودروهای کاررا S و کاررا 4S رونمایی کرد. در آینده مدل های 911 توربو و GT3 این خودرو روانه بازار می شود.

پورشه قصد دارد برای اولین بار مدل هیبریدی این خودرو را نیز تولید و در اختیار خریداران قرار دهد. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی AutoExpress منتشر شده، پورشه 911 هیبریدی تا سال 2022 وارد بازار نخواهد شد.

مدیر بخش تولید پورشه، August Achleitner در رابطه با این خودرو گفته است:

پورشه 911 هیبریدی تکامل این خودروی اسپرت خواهد بود. حداقل تا 4 سال دیگر این خودرو وارد خط تولید پورشه نمی شود.

با توجه به این موضوع، این خودروی اسپرت هیبریدی تا سال 2023 وارد بازار نمی شود. پورشه در گذشته اعلام کرده بود پورشه 911 هیبریدی قدرتمندترین نمونه این خودرو تا به امروز محسوب می شود. به نظر نمی رسد پورشه این خودرو را به صورت پلاگین هیبریدی روانه بازار کند.

احتمالا این خودرو به یک باتری لیتیوم یونی مجهز شده و موتور برقی آن نیز روی محور جلو قرار می گیرد. انتظار می رود نمونه هیبریدی این خودرو در دو نمونه در اختیار خریداران قرار بگیرد.

یکی از این نمونه ها به عنوان یک خودروی میان رده و دیگری به عنوان جایگزین 911 توربو به فروش خواهد رسید. وزن بالا یکی از دلایلی بوده که شرکت های سازنده خودروهای اسپرت تمایلی به استفاده از باتری در محصولات خود ندارند.

به نظر می رسد در آینده شرکت های بیشتری محصولات خود را به صورت هیبریدی روانه بازار کنند. استفاده از موتور برقی علاوه بر افزایش قدرت، کاهش مصرف سوخت خودروها را نیز در پی دارد.

ارسال نظر