افزایش قیمت پژو 207 صندوقدار در بازار مشتریان را شوکه کرد!

رسانه کلیک – شروع تحریم های آمریکا، نوسانات بازار ارز و مشکلات بی شمار صنعت خودرو باعث افزایش قیمت پژو 207 صندوقدار شده است.

افزایش قیمت پژو 207 صندوقدار در بازار مشتریان را شوکه کرد!

چند سال پیش برجام باعث شد موجی از امیدواری در بازار خودروی ایران شکل بگیرد. بسیاری از خریداران به امید ورود شرکت های بزرگ خودروسازی به بازار کشورمان، خرید و فروش خودرو را متوقف کردند تا قادر به خرید محصولات بروزتر و متنوع تر باشند.

فرانسوی ها که از چندین سال پیش سهم بالایی در بازار ایران داشتند، در سال 91 با شروع تحریم ها مجبور به ترک ایران شدند. این شرکت های تولید کننده خودرو، پس از برجام فرصت را مناسب دیده و فعالیت خود در بازار ایران را با امضای قرارداد و تفاهم نامه از سر گرفتند.

در حال حاضر صنعت خودرو به علت شروع دور تازه تحریم های آمریکا، برای دومین بار شوک ناشی از خروج خودروسازان فرانسوی را تجربه می کند. این موضوع خروج بسیاری از خودروسازان مانند شرکت های فرانسوی را در پی داشته است. این اتفاق سبب افزایش چشمگیر قیمت خودروها در بازار ایران شده تا جایی که قیمت خودروی پژو 207 صندوقدار از 114 میلیون به 150 میلیون افزایش یافته است.

افزایش قیمت پژو 207 صندوقدار مشتریان را در سردرگمی و ناامیدی فرو برده است. علاوه بر این، مشتریان آینده روشنی از دریافت این خودرو که پیش از این سفارش داده بودند در مقابل خود متصور نیستند. به دلیل مشکلات عدیده در تولید و تامین قطعات، زمان مشخصی برای تحویل این خودرو به مشتریان وجود ندارد.

افزایش قیمت پژو 207 صندوقدار

پژو 207 صندوق دار در دی ماه 95 با تکیه بر توان داخلی طراحی و رونمایی شد تا سهم ایران خودرو را در بازار داخلی حفظ کند. به گفته مدیر مرکز تحقیقات ایران خودرو، 90 درصد 207 صندوقدار در داخل ساخته شده است.

207 صندوقدار همان 207i بوده که توسط طراحان داخلی ایران خودرو صندوق عقب به آن اضافه شده و یک خودروی سدان محسوب می شود. از جمله تغییرات صورت گرفته در این خودرو نسبت به 207 آی می توان به سپرهای عقب جدید، اسپویلر، چراغ عقب جدید و دوربین دید عقب اشاره کرد.

این خودرو از موتور TU5 با حجم 1587 سی سی بهره می برد. موتور این خودرو دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ است. این موتور قدرتی برابر با 105 اسب بخار تولید می کند. میزان مصرف سوخت 207 صندوقدار در شهری 9 لیتر، در خارج از شهر 5.5 لیتر و به صورتی ترکیبی 6.8 لیتر در هر 10 کیلومتر است.

ارسال نظر