تماشا کنید: جابه جایی برق آسای ماشین تسلا مدل X در یکی از تونل های شرکت Boring

رسانه کلیک - شرکت Boring اخیرا در حال تست تونل های زیرزمینی خود است و بدین منظور از ماشین تسلا مدل X برای آزمایش کردن قابلیت جابه جایی این تونل ها کمک گرفته است.

تماشا کنید: جابه جایی برق آسای ماشین تسلا مدل X در یکی از تونل های شرکت Boring

کمپانی بورینگ یکی از شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل در کشور آمریکا به حساب می آید. آنها هم اکنون در حال تست تونل های زیرزمینی هستند و قصد دارند در آینده نزدیک، سیستم حمل و نقل شهری را به این قسمت کشانده و مسافران را به این ترتیب جابجا کنند.

مدیران Boring تصمیم گرفته اند تا برای آزمایش این تونل ها از ماشین تسلا مدل X استفاده کنند. مطمئنا چنین پروژه ای مانند ارسال خودروی رودستر به وسیله فضاپیمای SpaceX توسط ایلان ماسک جذابیت ندارد.

شرکت بورینگ تصمیم گرفته تا اولویت جابجایی مسافران را به عابرین پیاده اختصاص داده و به این ترتیب، آنها را از گیر افتادن در ترافیک و موقعیت هایی از این دست نجات دهد. اخیرا مسئولان این کمپانی اعلام کرده اند که ضمن هماهنگی با شورای شهر شیکاگو، در نظر دارند یک سیستم حمل و نقل سریع جهت متصل کردن فرودگاه بین المللی O'Hare به مرکز شهر را راه اندازی کنند.

روند انجام این پروژه مطمئنا در آینده با سرعت بیشتری پیگیری می شود، اما در حال حاضر، تنها تا این مرحله پیش رفته و قسمتی از این آزمایش را می توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

ارسال نظر