تویوتا کرولا سدان 2020 مجهز به موتور 2.0 لیتری از راه رسید

رسانه کلیک - تویوتا کرولا سدان 2020 به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی ژاپنی در مقایسه با نسل گذشته خود از طراحی جذاب تری بهره می برد.

تویوتا کرولا سدان 2020 مجهز به موتور 2.0 لیتری از راه رسید

شرکت تویوتا از نسل جدید یکی از خودروهای پرفروش خود رونمایی کرد. در گذشته شاهد معرفی تویوتا کرولا هاچ بک 2019 بودیم و حال تویوتا کرولا سدان 2020 با طراحی تهاجمی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این خودرو بر اساس پلتفرم TNGA تویوتا توسعه یافته است. تا به امروز شاهد معرفی محصولات زیادی از سوی تویوتا و لکسوس با این پلتفرم بودیم. تریم های LE ،L و XLE این خودرو از موتور 2.0 لیتری نسل گذشته بهره می برند و تریم های SE و XSE این خودرو به موتور 2.0 لیتری جدیدی مجهز می شود. این موتور جدید قادر به تولید 169 اسب بخار قدرت است.

قدرت تولیدی این موتور توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی و یا خودکار CVT به چرخ های جلوی این خودرو منتقل می شود. جعبه دنده CVT این خودرو قادر به شبیه سازی 10 دنده است تا حس رانندگی بهتری را به خریدار منتقل کند.

تویوتا کرولا سدان 2020 در مقایسه با نسل گذشته خود طراحی بسیار تهاجمی تری دارد که حس یک خودروی اسپرت را به راننده منتقل می کند. تریم های SE و XSE این خودرو طراحی خشن تری دارد که از رینگ های 18 اینچی بهره می برد. تریم های دیگر این خودرو دارای رینگ 16 اینچی است.

طراحی کابین این خودرو شباهت زیادی به نسخه هاچ بک خود دارد. تریم L به نمایشگر 7.0 اینچی مجهز شده و تریم های دیگر تویوتا کرولا سدان 2020 دارای صفحه نمایش 8.0 اینچی است. این خودرو از اپل کارپلی و الکسا آمازون پشتیبانی می کند.

تمام تریم های این خودرو به صورت استاندارد به سیستم امنیتی تویوتا Safety Sense 2.0 مجهز می شوند. این سیستم شامل کروز کنترل با قابلیت Stop and Go و سیستم هشدار خروج از خط است. در حال حاضر تویوتا در رابطه با قیمت و زمان عرضه این خودرو اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

ارسال نظر