خودروهای تویوتا به اندروید Auto مجهز شدند

رسانه کلیک - تعدادی از خودروهای تویوتا به اندروید Auto مجهز شدند. این برند ژاپنی این قابلیت را برای تمام محصولات خود در نظر نگرفته است.

خودروهای تویوتا به اندروید Auto مجهز شدند

تویوتا به آهستگی اپل کارپلی را به محصولات جدید خود اضافه می کند؛ با این حال تا به امروز اندروید Auto را در اختیار خریداران خودروهای خود قرار نداده بود. به نظر می رسد تویوتا در استراتژی خود تغییراتی را ایجاد کرده و این قابلیت را به برخی از محصولات خود اضافه کرده است.

برخی خودروهای تویوتا برای سال 2020 شامل تویوتا 4Runner، تاکوما، تاندرا و سکویا از این پس از اندروید اتو پشتیبانی می کنند. علاوه بر این محصولات، تویوتا آیگو 2018 و تویوتا یاریس 2019 نیز از این ویژگی پشتیبانی می کنند.

در حال حاضر بسیاری از خودروهای پرفروش و محبوب تویوتا از اندروید اتو پشتیبانی نمی کنند. در میان این محصولات می توان به تویوتا کمری و پریوس اشاره کرد.

تویوتا در زمان رونمایی از مدل 2020 تاکوما به این موضوع اشاره کرد که در حال کار بر روی محصولات دیگر برای پشتیبانی از اندروید اتو است. این برند ژاپنی به دنبال اضافه کردن اندروید Auto به محصولات بیشتر خود و همچنین خودروهای لکسوس است. تویوتا در رابطه با زمان اضافه شدن این قابلیت به محصولات لکسوس اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

تویوتا مانند بسیاری از شرکت های تولیدکننده خودرو، نگران امنیت محصولات خود است. این برند ژاپنی روی توسعه سیستم اطلاعات خود تمرکز کرده است تا مانند SmartDeviceLink فورد به برخی اپلیکیشن های اندرویدی و iOS اجازه اجرا روی نمایشگر خودرو داده شود.

در حالی که این سیستم کارایی مناسبی دارد، بسیاری از خریداران به دنبال استفاده از اندروید Auto و اپل کارپلی در خودروهای خود هستند. تویوتا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان محسوب می شود.

در آینده شاهد اضافه شدن اندروید Auto و اپل کارپلی به محصولات بیشتری از این شرکت معتبر ژاپنی خواهیم بود.

ارسال نظر