فولکس واگن تیگوان آفرود مجهز به گیربکس DSG معرفی شد

رسانه کلیک - خودروی فولکس واگن تیگوان آفرود برای بازارهای اروپایی از راه رسید. این خودرو با قیمت پایه 40,925 یورو در آلمان به فروش می رسد.

فولکس واگن تیگوان آفرود مجهز به گیربکس DSG معرفی شد

شرکت فولکس واگن از یک عضو جدید خانواده تیگوان رونمایی کرد. این دستگاه که فولکس واگن تیگوان آفرود نام دارد، در گذشته در نمایشگاه خودروی مسکو به نمایش گذاشته شده بود.

این خودروی جدید از سیستم چهار چرخ محرک 4Motion شرکت فولکس واگن بهره می برد. این سیستم به صورت استاندارد در این خودرو حضور دارد و دارای سه حالت رانندگی Onroad ،Offroad و Snow است.

سیستم های کمکی مورد استفاده در این خودرو با توجه به حالت رانندگی که توسط خریدار انتخاب می شود، خود را تنظیم می کنند. این موضوع باعث بهبود عملکرد خودروی فولکس واگن تیگوان آفرود در شرایط مختلف رانندگی می شود.

طراحی این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد خود تغییرات زیادی را تجربه نکرده است. فولکس واگن تصمیم گرفته برای جلوپنجره این خودرو طراحی جدیدی را در نظر بگیرد و بخش زیرین آن را با رنگ نقره ای در این محصول مورد استفاده قرار دهد.

شرکت فولکس واگن برای این محصول خود به صورت استاندارد از رینگ های 18 اینچی آلیاژی استفاده می کند، با این حال خریداران می توانند این خودرو را با رینگ های 19 و یا 20 اینچی نیز سفارش دهند.

در کابین این خودرو شاهد حضور پدال با جنس فولاد ضد زنگ، دسته دنده چرمی، سیستم روشنایی فعال و نمایشگر لمسی به صورت استاندارد هستیم. خریداران می توانند با پرداخت هزینه اضافه سیستم ناوبری Discover Pro، کیلومترشمار دیجیتال Active Info Dispkay و سیستم کنترلی DCC را سفارش دهند.

در آلمان این خودرو با موتورهای مختلف بنزینی و دیزلی به فروش می رسد که مدل پایه آن از یک موتور 148 اسب بخاری بهره می برد. قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 7 سرعته خودکار DSG به 4 چرخ این خودرو منتقل می شود. رانندگان برای تصاحب این خودرو در آلمان، باید حداقل 40,925 یورو در حساب بانکی خود پول داشته باشند.

ارسال نظر