درآمد اچ تی سی 80 درصد کم شد؛ آینده مبهم برند تایوانی!

رسانه کلیک - درآمد اچ تی سی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی، با 80 درصد کاهش روبه‌رو شده و به 40.64 میلیون دلار رسیده است.

درآمد اچ تی سی 80 درصد کم شد؛ آینده مبهم برند تایوانی!

سال گذشته میلادی شرکت شیائومی وضعیت مالی مناسبی نداشت. در سال 2016 این برند پرفروش ترین شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند در بازار چین محسوب می شد؛ با این حال سال گذشته به مقام پنجمی در این بازار دست یافت.

در سال 2017 شرکت شیائومی استراتژی خود را تغییر داد که این موضوع باعث شد تبدیل به چهارمین برند پرفروش در جهان شود. در حالی که شیائومی با تغییر در استراتژی خود توانست به موقعیت مناسبی در بازار دست پیدا کند، این موضوع در رابطه با اچ تی سی صادق نیست.

شرکت تایوانی اچ تی سی وضعیت مالی نامناسبی دارد و انتظار می رود این وضعیت در آینده ادامه پیدا کند. به تازگی گزارش مالی ماه سپتامبر این کمپانی در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

نسخه قرمز آتشین اچ تی سی U12 پلاس

درآمد اچ تی سی در ماه سپتامبر برابر با 40.64 میلیون دلار بوده که در مقایسه با ماه گذشته آن کاهشی 9.57 درصدی را تجربه می کند. اگر درآمد اچ تی سی را با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی مقایسه کنیم، با کاهش 80.71 درصدی مواجه می شویم.

تا به امروز اچ تی سی در سال 2018 به درآمدی برابر با 633.41 میلیون دلار دست پیدا کرده که در مقایسه با درآمد 1.5 میلیارد دلاری سال گذشته آن، شاهد کاهش 57 درصدی هستیم. این کمپانی تایوانی درآمد 1 میلیارد دلاری را برای سال 2018 پیش بینی کرده است.

در تابستان سال جاری میلادی شرکت اچ تی سی برای کاهش هزینه های جاری خود مجبور به اخراج 1500 کارمند شد. درآمد این شرکت در سه ماهه دوم 2018 برابر با 220.6 میلیون دلار بود که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته کاهشی 58 درصدی داشته است.

ارسال نظر