افزایش 18 درصدی سود شرکت سامسونگ در سه ماهه سوم 2018

رسانه کلیک - گزارشی جدید به درآمد سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2018 اشاره می کند. سود شرکت سامسونگ در این بازه 18 درصد افزایش یافته است.

افزایش 18 درصدی سود شرکت سامسونگ در سه ماهه سوم 2018

انتظار می رود سامسونگ در اواخر هفته جاری گزارش مالی خود را منتشر کند. تحلیلگران بر این باورند که درآمد این کمپانی کره ای در سه ماهه سوم 2018 با افزایش همراه بوده است.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی رویترز در فضای مجازی منتشر شده، سود شرکت سامسونگ در سه ماهه سوم 2018 رشدی 18 درصدی را تجربه می کند. علت این رشد را باید در افزایش فروش تراشه های این برند جستجو کرد.

رویترز به این موضوع اشاره کرده که درآمد سامسونگ نیز در این بازه زمانی رشدی 3.7 درصدی داشته است. رویترز اعتقاد دارد که سود شرکت سامسونگ در بخش گوشی های هوشمند برای سومین سه ماهه متوالی با کاهش روبه‌رو می شود.

بر اساس اطلاعاتی که از 15 تحلیلگر جمع آوری شده، سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به 15.5 میلیارد دلار می رسد.

بخش موبایل این شرکت کره ای فروش فوق العاده ای را تجربه نمی کند؛ با این حال عرضه گلکسی نوت 9 به بازار توانسته تا حدودی درآمد این بخش را افزایش دهد.

قلم نوت 9

تحلیلگران به این موضوع اشاره می کنند که حضور تعداد بالای شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند در بازار، باعث کاهش فروش اسمارت فون های تولیدی سامسونگ شده است.

پنل های OLED سامسونگ فروش مناسبی در بازار دارند؛ با این حال انتظار می رود در آینده فروش آن ها نیز کاهش پیدا کند. شرکت های زیادی در چین و کره جنوبی در حال سرمایه گذاری در این بخش از بازار هستند.

اپل جدیدترین پرچمداران خود، آیفون XS و آیفون XS مکس را به پنل OLED مجهز کرده است. در همین راستا میزان تقاضا برای این نمایشگرها در بازار با افزایش روبه‌رو شده و شرکت های چینی تمایل زیادی به تولید آن ها دارند.

ارسال نظر