دوو محصول جدیدی را وارد بازار می‌کند

برند دوو که از گذشته در حوزه‌های مختلف از جمله تولید لوازم خانگی مشغول فعالیت بوده‌است، به‌زودی محصول جدید خود را روانه بازار خواهد کرد.

دوو محصول جدیدی را وارد بازار می‌کند

این تولیدکننده اعلام کرده‌است که محصول جدید در یکی از دسته‌های لوازم‌ خانگی خواهد بود و اواسط مهرماه سال جاری معرفی می‌شود.
علیرغم این‌که دوو از اعلام جزییات بیشتر در مورد این محصول خودداری کرده‌است، احتمالا در آینده نزدیک با آغاز پویش‌های تبلیغاتی، اطلاعات بیشتری از این محصول به‌دست خواهد آمد.
گفتنی است درسال‌های گذشته، دوو توانسته‌است با تولید محصولات رقابتی، بازار کشورهای مختلف را مانند گذشته در اختیار بگیرد. این شرکت، سال‌ها پس از بحران عظیم خود، با تمرکز بیشتر به‌سمت تولید انواع لوازم خانگی حرکت کرده و در این مسیر با درنظر گرفتن نیازها و تجربه مصرف‌کننده درهر اقلیم موفق بوده‌است.
فعالیت‌های تولیدی شرکت دوو علاوه بر کره، در کشورهایی مانند لهستان و ایران انجام می‌شود که همین موضوع، این شرکت را تبدیل به برندی جهانی در عرصه تولید محصولات کوچک تا بزرگ لوازم خانگی کرده‌است.
دوو سال گذشته تلویزیون‌های با تکنولوژی OLED خود را با نام اپرا رونمایی و وارد بازار کرده‌بود و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری محصولات مختلفی در رده‌های محصولی متفاوت به سبد محصولات این برند افزوده شود.

ارسال نظر