تصاویر جدیدی از کنسول دستی Legion Go لنوو به‌همراه عینک واقعیت افزوده افشا شد

طبق این گزارش، لنوو درحال توسعه عینک‌های واقعیت افزوده جدیدی به نام Legion Glasses برای استفاده در Legion Go است.

تصاویر جدیدی از کنسول دستی Legion Go لنوو به‌همراه عینک واقعیت افزوده افشا شد

اطلاعات جدیدی در مورد کنسول بازی دستی آینده لنوو، یعنی Legion Go فاش شده است. طبق این اطلاعات که از تصاویر تبلیغاتی این دستگاه به‌دست آمده‌ است، Legion Go شبیه به مدل OLED نینتندو سوییچ خواهد بود و در مقایسه با ایسوس ROG Ally حاشیه‌های باریک‌تری خواهد داشت.

در این گزارش جدید گفته شده است که Legion Go از پردازنده‌های جدید Ryzen Z1 AMD بهره می‌برد؛ درست مانند ROG Ally. می‌توان انتظار داشت که گزینه‌هایی از این دستگاه با تراشه‌های استاندارد Ryzen Z1 و تراشه‌های رده بالاتر Ryzen Z1 Extreme هم از راه برسند. بااین‌وجود، Legion Go دارای حداکثر 8 هسته پردازشی و یک پردازنده گرافیکی یکپارچه 12 هسته‌ای RDNA 3 خواهد بود.

سایر ویژگی‌های این دستگاه عبارتند از: گزینه ذخیره‌سازی SSD M.2، پد لمسی داخلی و کنترلرهای اضافی با برچسب M1-M3 و Y1-Y3.

قابلیت واقعیت افزوده کنسول Legion Go

همچنین شایعه شده که لنوو درحال توسعه عینک‌های واقعیت افزوده جدیدی به نام Legion Glasses است که در Legion Go از آن‌ها استفاده خواهد شد. به‌نظر می‌رسد این عینک شبیه مدل ThinkReality A3 خواهد بود که دو سال پیش معرفی شد و یک صفحه‌نمایش اختصاصی برای استفاده در حین حرکت داشت.

پیش از این گزارش شده بود که Legion Go یک کنسول دستی بازی با نمایشگر 8 اینچی است تا با وجود این ویژگی، تفاوت قابل‌توجهی نسبت به رقبای خود داشته باشد. Steam Deck و ROG Ally به‌عنوان رقبای اصلی این دستگاه دارای نمایشگر 7 اینچی هستند. همچنین با پشتیبانی از ویندوز 11، کنسول لنوو می‌تواند بازی‌های رایانه‌ای ویندوزی را که از مشخصات آن پشتیبانی می‌کنند، اجرا کند. چند روز پیش نیز اولین تصاویر این دستگاه منتشر شده بود.

بااین‌حال، Legion Go هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است، اما با توجه به اینکه تصاویر تبلیغاتی آن درحال فاش‌شدن هستند، می‌توان انتظار داشت که به‌زودی شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم. شایعات به معرفی این دستگاه در سپتامبر امسال و عرضه آن در سه‌ماهه چهارم سال 2023 اشاره دارند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر