مشخصات ساعت امیزفیت مدل T-Rex پرو هوامی لو رفت

رسانه کلیک - نسخه پرو ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex به زودی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه مشخصات محصول آینده هوامی را با یکدیگر مرور می کنیم.

مشخصات ساعت امیزفیت مدل T-Rex پرو هوامی لو رفت

به زودی یک جانشین برای ساعت ورزشی ممتاز هوامی یعنی امیزفیت مدل T-Rex به بازار عرضه می شود. اخیرا گزارش های متعددی درباره این جانشین با نام احتمالی Amazfit T-Rex Pro در فضای آنلاین منتشر شده است که گمانه زنی در خصوص عرضه قریب الوقوع این محصول را بیشتر کرده است. در ضمن، یک ویدیوی جامع از آنباکس کردن ساعت امیزفیت مدل T-Rex پرو در یوتیوب منتشر شده و مشخصات آن را به نمایش گذاشته است.

گذشته از این ویدو، یک تصویر اسکرین شات از گزارش Amazfit EU برای تی رکس پرو نیز در رسانه اجتماعی توییتر رونمایی شده است. به نظر می رسد که این دستگاه پوشیدنی با قیمت 169.9 یورو به فروش خواهد رسید. ساعت T-Rex در حال حاضر با قیمت 139.9 یورو در وب سایت Amazfit در دسترس خریداران قرار دارد.

ویدیوی لو رفته از آنباکس ساعت امیزفیت مدل T-Rex پرو نشان می دهد که بسته بندی و طراحی این محصول، شبیه به مدل قبلی است. با این حال گفته می شود که نسخه پرو از سنسور BioTracker 2 PPG جدیدی برخوردار بوده و مقاومت بیشتری در برابر آب دارد. بد نیست بدانید که نرخ ضد آب بودن ساعت T-Rex برابر با 5ATM است، در حالی که این رقم برای نسخه پرو به 10ATM افزایش یافته، که همین امر باعث کاربرد مؤثرتر T-Rex Pro در ورزش های آبی مثل شنا، قایق سواری و غواصی در آب های کم عمق می شود.

از دیگر مشخصه های ساعت تی رکس پرو می توان به نمایشگر آمولد 1.3 اینچی با وضوح 360×360 پیکسل و نرخ PPI 277 اشاره کرد. نمایشگر به وسیله کورنینگ گوریلا گلس 3 و همچنین یک پوشش اولئوفوبیک محافظت می شود. این دستگاه پوشیدنی، دارای یک سنسور شتاب سنج سه محوری، ژیروسکوپ سه محوری، سنسور ژئومغناطیسی، ارتفاع سنج GPS، و همچنین سیستم های ناوبری Galileo، GLONASS و BeiDou است. ناگفته نماند که امیزفیت مدل T-Rex پرو از فناوری بلوتوث 5.0 BLE پشتیبانی می کند.

گذشته از این مشخصات، انتظار می رودی که نسخه پرو تی رکس به سیستم عامل جدید مبتنی بر RTOS مجهز باشد. این دستگاه از یک باتری 390 میلی آمپر ساعتی بهره می گیرد. هوامی برای ساعت تی رکس معمولی ادعا کرده که تنها با یک بار شارژ کامل ساعت، می توان تا 20 روز از آن استفاده کرد. با توجه به بهبودهای نرم افزاری اعمال شده در نسخه پرو، پیش بینی می شود که ماندگاری باتری نیز افزایش یابد.

با اسناد به یکی از افشاسازی های اخیر، به نظر می رسد که ساعت هوشمند آینده Huami در سه رنگ بندی مختلف مشکی، خاکستری و سبز عرضه شود.

ارسال نظر