پیشنهاد مرکز نمایندگی Ott درباره خرید بیسیم واکی تاکی

 مرکز نمایندگی Ott در بخش فروش، عرضه کننده تمامی بیسیم های واکی تاکی مجاز در برند و مدل های متنوع: موتوکام MOTOCOM ، طنین Tanin و ... میباشد و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده خدمات تعمیرات با بهره گیری از کارشناسان فنی مجرب و قطعات اصل و اورجینال میباشد.

پیشنهاد مرکز نمایندگی Ott درباره خرید بیسیم واکی تاکی

مرکز نمایندگی Ott در بخش فروش، عرضه کننده تمامی بیسیم های واکی تاکی مجاز در برند و مدل های متنوع: موتوکام MOTOCOM ، طنین Tanin و ... میباشد و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده خدمات تعمیرات با بهره گیری از کارشناسان فنی مجرب و قطعات اصل و اورجینال میباشد.

اگر برای خرید بیسیم واکی تاکی بدنبال یک شرکت مطمئن و معتبر هستید Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم واکی تاکی مجاز و ارائه تعمیرات تخصصی بیسیم واکی تاکی به سراسر کشور میباشد.

بیسیم واکی تاکی را برای چه کاری نیاز دارید؟

توجه به اینکه شما از بیسیم واکی تاکی برای چه کاربری استفاده میکنید می تواند به شما در خرید کمک نماید چرا که انواع بیسیم واکی تاکی مجاز برای کاربردهای مختلف از قبیل: ادارات و کارخانجات، هتل ها و رستوران ها، شرکت خدماتی و مهندسی، شرکت های عمرانی و ساختمانی، لوازم پزشکی و تجهیزات، تورهای مسافرتی و سیاحتی، کوهنوردی و ... طراحی و عرضه گردیده است. بنابراین کاربران میتوانند با توجه به نیاز خود به توصیه و پیشنهادهای Ott درباره خرید بیسیم واکی تاکی توجه نمایند تا بتوانند بهترین و بصرفه ترین انتخاب را داشته باشند.

مجوز بیسیم واکی تاکی

اولین نکته ی مهم که قبل از خرید بیسیم واکی تاکی باید به آن توجه نمایید داشتن مجوز بیسیم واکی تاکی مورد نظر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد. بیسیم های واکی تاکی به دو دسته مجاز و غیرمجاز تفکیک می شوند. برای اطمینان از مجاز بودن بیسیم واکی تاکی مورد نظر ، نسبت به استعلام آنلاین مجوز بیسیم واکی تاکی مجاز از وب سایت www.ott.ir اقدام نمایید.

شایان ذکر است تمامی بیسیم های واکی تاکی مجاز بصورت تک میباشند که سریال جعبه با سریال دستگاه بیسیم واکی تاکی یکسان میباشد و دقت شود بیسیم هایی که بصورت جفت بفروش میرسند غیرمجاز هستند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

از موارد مهم دیگر که هنگام خرید باید به آن توجه داشت و برای کاربران حائز اهمیت است داشتن گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی خریداری شده میباشد.

قیمت بیسیم واکی تاکی

قیمت بیسیم واکی تاکی یکی از معیار هایی است که هر کاربر هنگام خرید باید مد نظر داشته باشد. آپشن ها و امکانات قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز را تعیین می کند. آپشن ها و امکانات بیسیم واکی تاکی از قبیل: داشتن صفحه نمایش، امکان شارژ ثانویه با Port USB Android ، مجهز بودن به چراغ قوه و رادیو و ... میباشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC444

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM MC444 مناسب برای افرادی است که دنبال بیسیم واکی تاکی اقتصادی و ارزان قیمت میباشند و طرفداران خاص خود را دارد. دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. این مدل از برند MOTOCOM دارای مشخصات فنی و فیزیکی از قبیل: دارای 16 کانال در باند فرکنسی UHF ، دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر با قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ دستگاه بیسیم را با فندکی خودرو، پاوربانک و ... را ممکن میسازد که از ویژگی های جذاب این بیسیم واکی تاکی جهت خرید میباشد. بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC444 در ابعاد بدنه ۶۰*۱۱۵ میلیمتر به ضخامت ۳۰ میلیمتر، آنتن نرم و انعطاف پذیر به ارتفاع 150 میلیمتر و با وزن بهمراه باطری ۱۷۵ گرم طراحی شده است.

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC555

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555 یکی از بهترین بیسیم های واکی تاکی ارزان و جذاب میباشد. دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. ویژگی ها و مشخصات فنی و فیزیکی این بیسیم واکی تاکی عبارتند از: دارای 16 کانال در باند فرکانسی UHF ، دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر با قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ توسط پاوربانک ، فندکی خودرو و ... را بدون دخالت بیسیم واکی تاکی میسر میسازد. به گونه ای که ورودی پورت اندروید بصورت مستقل بر روی باتری قرار میگیرد. بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC555 بیسیمی خوش دست میباشد و در ابعاد ۵۹*۱۱۴ میلیمتر به ضخامت ۳۳ میلیمتر، ارتفاع آنتن ۸۵ میلیمتر (سخت) و وزن دستگاه بهمراه باتری ۱۸۰ گرم میباشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC666

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد و دارای متنوع ترین رنگ بندی در چهار رنگ قرمز، نارنجی، سبز و زرد در Ott عرضه میگردد. مشخصات فنی و فیزیکی این مدل از بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM از قبیل: دارای 16 کانال در باند فرکانس UHF ، دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 1200 میلی آمپر که قابلیت شارژر ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ با پاوربانک ، فندکی خودرو و ... را میسر میسازد. بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC666 بدنه ای به ابعاد ۵۵*۱۱۰ میلیمتر و ضخامت ۳۵ میلیمتر، ارتفاع آنتن 115 میلیمتر و وزن دستگاه بهمراه باتری 180 گرم میباشد.

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin مدل GP23

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-23 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه ضمانت (گارانتی) و خدمات پس از فروش می باشد و دارای مشخصات فنی و فیزیکی از قبیل: دارای 35 کانال در باند فرکانس UHF ، بهره گیری از صفحه نمایش SEVEN SEGMENT LED) پنهان) و باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 1700 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط پایه شارژر رومیزی و شارژ ثانویه توسط Port USB که امکان شارژ با پاوربانک، فندکی خودرو و ... امکان پذیر می نماید. بیسیم واکی تاکی طنین Tanin مدل GP-23 بدنه ای به ابعاد 61*90 میلیمتر به ضخامت 33 میلیمتر، ارتفاع آنتن 90 میلیمتر و وزن دستگاه بهمراه باتری 133 گرم میباشد.

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin مدل GP900

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-900 جدیدترین بیسیم واکی تاکی برند طنین Tanin با افتخار ساخت ایران میباشد و دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه ضمانت (گارانتی) و خدمات پس از فروش می باشد. از ویژگی های جذاب این بیسیم واکی تاکی جهت خرید می توان به داشتن 35 کانال در باند فرکانس UHF ، دارای صفحه نمایش LCD ، دارای باطری لیتیومی LI-ion باظرفیت 1700 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط پایه شارژر رومیزی اشاره کرد. بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin مدل GP900 دارای بدنه ای به ابعاد 55*98 و ضخامت 30 میلیمتر، ارتفاع آنتن 90 میلیمتر و وزن بهمراه باتری 190 گرم میباشد.

خرید بیسیم واکی تاکی از Ott

Ott بزرگترین فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز به آدرس www.Ott.ir دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد، همچنین امکان بررسی تخصصی، مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی انواع مدل های بی سیم و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی توسط درگاه امن پرداخت بانک ملت موجود میباشد.

برای خرید و یا مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفترمرکزی Ott ، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نموده و یا از وب سایت Ott بازدید فرمایید.

وب سایت: www.Ott.ir

تلفن تماس: 66384022-021

ارسال نظر