گلکسی تب S7 لایت سامسونگ از شارژ سریع 44 وات پشتیبانی می‌کند

رسانه کلیک – گلکسی تب S7 لایت چندی پیش جواز 3C را دریافت کرد. طبق اطلاعات موجود در این جواز، تبلت جدید سامسونگ قابلیت پشتیبانی از شارژ 44 وات را دارد.

گلکسی تب S7 لایت سامسونگ از شارژ سریع 44 وات پشتیبانی می‌کند

همان‌طور که می‌دانید تبلت‌های سری گلکسی تب سامسونگ دارای شهرت جهانی هستند. این کمپانی سال گذشته از دو پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی تب S7 و S7+ رونمایی کرد. حال خبر رسیده که گلکسی تب S7 لایت که طبق شایعات با نام گلکسی تب S7+ لایت شناخته می‌شود، به زودی راه خود را به سوی بازار باز می‌کند. این محصول در سه نسخه 4G (SM-T735)، 5G (SM-T736B/SM-T736) و مجهز به وای‌فای (SM-T730) در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. مدل مجهز به وای‌فای و شبکه ارتباطی LTE اخیرا جواز 3C را کسب کرده و از قابلیت شارژ 44 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

طبق اطلاعات موجود در جواز 3C، نسخه لایت تبلت فاقد شارژر 44 وات است و خریداران باید شارژر مناسب را از جای دیگری تهیه کنند. اما خوشبختانه آداپتور 15 وات در بسته‌بندی‌ها گنجانده شده است. هنوز معلوم نیست که آیا نسخه 5G نیز با همان آداپتور 15 وات عرضه می‌شود و یا سازندگان آداپتور سریع‌تری را برای آن در نظر گرفته‌اند.

متأسفانه هنوز اطلاعات چندانی در رابطه با گلکسی تب S7 لایت سامسونگ وجود ندارد. با این حال چند هفته پیش رندرهایی از نسخه 5G در فضای مجازی منتشر شد که از برخی مشخصات کلیدی آن رونمایی کرد. این محصول بر خلاف تبلت‌های دیگر که تنها دارای یک دوربین در پنل پشتی هستند، از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد. دوربین سلفی که در قسمت راست صفحه تعبیه شده نیز به احتمال زیاد مجهز به سنسور تشخیص عمق است. پورت USB-C و بلندگوی مشبک نیز در حاشیه زیرین دستگاه قرار دارند.

نسخه 5G گلکسی تب S7 لایت سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون 750G است

گلکسی تب S7 لایت 5G چندی پیش در بنچمارک گیک بنچ نیز به نمایش درآمد. این طور که پیداست تبلت جدید به 4 گیگابایت حافظه رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و برای پردازش داده‌ها از تراشه SoC اسنپدراگون 750 شرکت کوالکام کمک می‌گیرد. انتظار می‌رود قابلیت پشتیبانی از کارت میکرو اس دی و سایر گزینه‌های مربوط به رم و حافظه اصلی نیز در این محصول گنجانده شود. از آنجایی که نسخه 5G قدرتمندترین عضو خانواده است، سایر نسخه‌ها احتمالا با تراشه ضعیف‌تری وارد بازار می‌شوند.

ارسال نظر