شرکت وان مور از اولین ایرباد بی سیم خود رونمایی کرد

رسانه کلیک - شرکت وان مور ایرباد بی سیم خود با نام Stylish TWS را معرفی کرد. این محصول با قیمت 99 دلار به فروش می رسد.

شرکت وان مور از اولین ایرباد بی سیم خود رونمایی کرد

شرکت وان مور هدفون های باکیفیتی را تولید می کند. این کمپانی به تازگی از اولین ایرباد کاملا بی سیم خود رونمایی کرده است. این ایرباد با نام Stylish TWS به بازار عرضه می شود و خریداران برای سفارش آن باید 99 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشند.

این هدفون ها با هر بار شارژ تا 2 ساعت و 30 دقیقه قادر به پخش موسیقی هستند. این محصول از کیس قابل شارژ بهره می برد که می تواند هدفون های بی سیم 1More را تا 2 بار شارژ کند. خریداران می توانند هدفون جدید شرکت وان مور را در رنگ های مشکی و یا طلایی سفارش دهند.

هدفون Stylish TWS وان مور در زمان مناسبی روانه بازار می شود. تا به امروز شرکت های زیادی از ایربادهای بی سیم خود رونمایی کرده اند که معروف ترین آن ها، ایرپاد اپل است. کمپانی های Bragi، جبرا، سنهایزر و B&O در گذشته از محصولات مشابهی رونمایی کرده بودند.

این هدفون جدید شرکت 1More در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار تفاوتی از نظر طراحی ندارد. این هدفون با شارژدهی 2 ساعت و 30 دقیقه ای خود در مقایسه با دیگر ایربادهای بی سیم موجود در بازار عملکرد ضعیف تری دارد.

ایرپاد اپل و هچنین ایرباد جبرا Elite 65t شارژدهی برابر با 4 ساعت دارند. انتظار می رود هدفون جدید 1More مانند سایر هدفون های این شرکت کیفیت صوتی بالایی داشته باشد، البته این کیفیت صوتی را باید با توجه به محدوده قیمتی مدنظر قرار داد.

هدفون Triple Driver با قیمت 99 دلار به بازار عرضه می شود که کیفیت صوتی بسیار بالایی را با قیمت 99 دلار در اختیار خریداران قرار می دهد. در صورتی که کیفیت صوتی Stylish TWS با Triple Driver یکسان باشد، ارزش خرید آن افزایش پیدا می کند.

ارسال نظر