ایر پاور تا اواخر ماه مارس عرضه می شود/ شارژ همزمان 3 دستگاه با پد شارژ بی سیم اپل

رسانه کلیک - منبع خبری تایوانی دیجی تایمز اعلام کرد که ایر پاور یا همان پد شارژ بی سیم اپل پیش از پایان یافتن ماه مارس توسط اهالی کوپرتینو به بازار عرضه می شود.

ایر پاور تا اواخر ماه مارس عرضه می شود/ شارژ همزمان 3 دستگاه با پد شارژ بی سیم اپل

گزارشگر دیجی تایمز در متن خبر خود گفت:

همزمان با اصرار اپل برای عرضه ایر پاور به بازار، تولیدکننده تایوانی این گجت نیز تحت فشار زیادی قرار گرفته تا روند ساخت آن را سریع تر از قبل ادامه داده و آماده دریافت سفارشات بیشتر در سال 2018 است.

چندی پیش منبع خبری ژاپنی Mac Otakara اعلام کرد که ایر پاور در ماه مارس عرضه می شود و یکی از افشاکنندگان موسسه Best Buy که خواست نامش پنهان بماند، این خبر را تأیید کرد.

پد شارژ بی سیم اپل قادر است تا سه محصول این شرکت شامل آیفون 8، 8 پلاس، آیفون X - اپل واچ سری سه و کیس ایرپاد را به صورت همزمان شارژ کند.

بر اساس شایعات، پیش بینی می شود که ایر پاور با قیمت 199 دلار در کشور آمریکا وارد بازار شود.

پد شارژ بی سیم اپل

برخی افراد که به سازنده تایوانی ایر پاور نزدیک هستند، اعلام کردند که پد شارژ بی سیم اپل از فرکانس خاصی برای شارژ دستگاه استفاده می کند که می توان آن را استاندارد جدیدی در سیستم Qi به حساب آورد.

نهایت توان این گجت 29 وات گزارش شده، اما در صورتی که بخواهید تنها یک دیوایس را با آن شارژ کنید، مطمئنا با عددی کمتر روبرو خواهید بود. در مقام مقایسه، باید بگوییم که بسیاری از محصولات مشابه تنها قادر به شارژ یک دستگاه هستند و حداکثر توان آنها نیز 7.5 وات است.

اگر از آیفون های 8، 8 پلاس یا آیفون ایکس - ایرپاد یا اپل واچ سری 3 استفاده می کنید، آیا تمایلی برای خرید ایرپاور دارید؟

فکر می کنید پد شارژ بی سیم اپل هنگام ورود به کشورمان، با چه قیمتی برای فروش قرار می گیرد؟

ارسال نظر