حکمرانی اپل و شیائومی در بازار گجت های پوشیدنی

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین آماری که در فضای مجازی منتشر شده است، گجت های پوشیدنی اپل و شیائومی در سه ماهه اول سال 2018 فروش بالاتری را در مقایسه با شرکت های دیگر داشته اند.

حکمرانی اپل و شیائومی در بازار گجت های پوشیدنی

در اواخر ماه گذشته میلادی شرکت تحقیقاتی Canalys گزارشی در رابطه با میزان فروش گجت های پوشیدنی در سه ماهه اول 2018 منتشر کرد. بر اساس این آمار تقاضا برای خرید گجت های پوشیدنی سلامت محور نزدیک به 35 درصد افزایش یافته است.

در سه ماهه اولیه سال جاری میلادی بیش از 20.5 میلیون ساعت هوشمند و دستبند هوشمند در دنیا به فروش رسیده است. 43 درصد از این تعداد گجت مربوط به ساعت های هوشمند است با این حال درآمد آن ها به 80 درصد می رسد که نسبت به بازه زمانی سال گذشته 74 درصد افزایش را تجربه کرده است.

در این بازه زمانی اپل موفق به فروش 3.8 میلیون گجت پوشیدنی شده و شیائومی نیز 3.7 میلیون گجت پوشیدنی به فروش رسانده است که 90 درصد دستبندهای هوشمند بازار را شامل می شود. در این آمار شاهد حضور شرکت های فیت‌بیت ، گارمین و هواوی در جمع 5 کمپانی پرفروش هستیم.

گجت های پوشیدنی اپل و شیائومی در بازار به فروش بالایی دست پیدا کرده اند. فروش ساعت های هوشمند اپل از سه ماهه گذشته تا به امروز روند مناسبی داشته است و در سه ماهه اول سال جاری میلادی به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

گجت های پوشیدنی

بر اساس گفته تحلیلگر ارشد Canalys، آقای Jason Low فروش بالای ساعت های هوشمند اپل مربوط به اپل واچ 3 و نسخه LTE آن است. اپل واچ در بازار ساعت های هوشمند سهمی برابر با 59 درصد دارد.

اپل در مقایسه با گوگل اکوسیستم بهتری برای ساعت های هوشمند دارد. در صورتی که گوگل در آینده از پیکسل واچ رونمایی کند، شاهد رقابت جذابی در بخش ساعت های هوشمند خواهیم بود.

در حال حاضر گارمین پس از اپل دومین شرکت بزرگ تولیدکننده ساعت های هوشمند در جهان محسوب می شود. این شرکت در سه ماهه اول 2018 موفق به فروش 1 میلیون اسمارت واچ شده است. گارمین در سال های اخیر تصمیم گرفته در بازار ساعت های هوشمند فعالیت بیشتری داشته باشد.

یکی دیگر از شرکت های فعال در حوزه ساعت های هوشمند، فیت‌بیت است. این کمپانی به تازگی از ساعت هوشمند Versa رونمایی کرده است. Fitbit قصد دارد در آینده نقش بیشتری در این بخش از بازار داشته باشد.

ارسال نظر