سازگاری هدفون جدید اپل با زبان طراحی آیفون ایکس!

رسانه کلیک - امروز در رسانه ها، شاهد انتشار تصاویر جذاب و شگفت انگیز طرح مفهومی هدفون اپل بودیم که توسط تیم وب سایت The Apple Post طراحی شده است.

سازگاری هدفون جدید اپل با زبان طراحی آیفون ایکس!

شایعاتی که از گوشه و کنار به گوش می رسد، حاکی از آن است که اهالی کوپرتینو در حال کار روی چندین محصول جدید هستند که یکی از آنها، هدفون اختصاصی اپل است که طراحی جدید، شکیل و زیبایی خواهد داشت. به همین دلیل از این پس باید منتظر انتشار طرح مفهومی هدفون اپل در کنار دیگر محصولات باشیم.

هدفون اپل

تیم وب سایت The Apple Post به تازگی طرح مفهومی هدفون Apple را طراحی و منتشر نموده اند که از زیبایی خاصی برخوردار است. آنان در مورد کانسپت طراحی شده می گویند:

ما در تصورات خود به این نتیجه رسیدیم که اپل برای هدفون جدید خود، از زبان طراحی آیفون X بهره خواهد گرفت و به همین دلیل، ما چنین طرحی را اجرا و ساختار براق به همراه نوار کروم مانند اطراف آخرین پرچمدار شرکت اپل را در آن وارد کردیم. طرح مفهومی هدفون اپل با قرار دادن دو قطعه چرمی به پایان رسید تا به این ترتیب، لذت گوش دادن به موسیقی برای کاربران به بالاترین حد ممکن برسد.

هدفون اپل

هدفون اپل به نظر نمی رسد که تا سه ماهه چهارم سال 2018 معرفی و عرضه شود، چرا که تا به این لحظه هیچ خبری در مورد آن منتشر نشده و اهالی کوپرتینو نیز هیچ گونه اظهار نظری در مورد آن نکرده اند. بیایید با هم نگاهی به طرح مفهومی این محصول بیاندازیم.

این کانسپت بر اساس رنگ گلد جدید که برای اولین بار در آیفون 8 و 8 پلاس شاهد آن بودیم، طراحی و ساخته شده و همین موضوع، بر جذابیت بیشتر آن افزوده و رنگ و لعاب خاصی به آن بخشیده است.

نظرتان در مورد هدفون اپل چیست؟ آیا شما هم بی صبرانه منتظر عرضه آن هستید؟

ارسال نظر