اسمو موبایل 3 از سوی شرکت DJI رسما معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت DJI از گیمبال جدید خود برای گوشی های هوشمند رونمایی کرد. اسمو موبایل 3 از ویژگی های جذابی بهره می برد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

اسمو موبایل 3 از سوی شرکت DJI رسما معرفی شد

شرکت چینی DJI محصول جدیدی به نام اسمو موبایل 3 را معرفی کرد. اسمو موبایل 3 برای حمل راحت تر، به صورت تاشو ساخته شده است. قیمت این محصول برابر با 119 دلار اعلام شده و فروش آن نیز آغاز شده است. DJI بسته ای شامل یک سه پایه و قاب را نیز به فروش گذاشته که قیمتی برابر با 139 دلار دارد.

اسمو موبایل 3 از نسخه های پیشین خود کوتاه تر و کوچک تر است، بنابراین حمل آن برای مدت زمان طولانی نیز ساده خواهد بود. DJI همچنین اعلام کرده که این محصول به گونه ای طراحی شده که استفاده یک دستی از آن ساده تر باشد و شیوه تاشو بودن آن به گونه ای است که به کاربر اجازه استفاده از خروجی های مختلف برای شارژ تلفن همراهش را می دهد. این محصول دارای عمر باتری 15 ساعته است و با پورت USB Type-C شارژ می شود.

یکی از مشکلات اسمو موبایل های پیشین، سخت بودن جا‌به‌جایی و حمل آن ها بود. کاربران همچنین از دشوار بودن تغییر حالت گوشی از پرتره به لنداسکیپ شکایت داشتند. این مشکلات در اسمو موبایل 3 برطرف شده اند. DJI همچنین با استفاده از اپلیکیشن Mimo ، برخی از ویژگی های هوشمند سایر محصولات خود را به این دستگاه جدید اضافه کرده است. در این محصول گزینه هایی از جمله تایم لپس، پانوراما، کنترل ژست و حالت استوری وجود دارد.

[irp]

اگرچه شرکت DJI بیشتر به علت تولید وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین شهرت دارد؛ با این حال در سال 2019 محصولات تازه و جذابی را تولید کرده است. یکی از این محصولات، Ronin SC بوده که قابل حمل و ارزان قیمت تر نیز هست و برای استفاده همراه با دوربین های بدون آینه کاربرد دارد. اسمو اکشن نیز اگرچه یکی از اولین محصولات تازه DJI بود؛ با این حال با هدف رقابت با محصولات گوپرو تولید شد ( شرکت DJI از دوربین اسمو اکشن رونمایی کرد ). اسمو موبایل 3 نیز یکی از آخرین مثال هایی است که نشان می دهد این شرکت چینی در صدد گسترش محدوده مشتریان خود است.

ارسال نظر