پهپاد مویک مینی معرفی شد؛ کوچکترین‌ پهپاد شرکت DJI

رسانه کلیک - کوچکترین پهپاد شرکت DJI به نام مویک مینی (Mavic Mini) به راحتی به پرواز در آمده و به مدت 30 دقیقه در آسمان گردش می کند. این محصول در اواسط ماه نوامبر عرضه می شود.

پهپاد مویک مینی معرفی شد؛ کوچکترین‌ پهپاد شرکت DJI

جدیدترین پهپاد DJI به نام مویک مینی، سبک ترین و کوچک ترین مدل ساخته شده این شرکت تاکنون به شمار می آید. مویک مینی انعطاف پذیر به اندازه کف دست بوده و وزنی حدود 249 گرم دارد. این پهپاد دارای ویژگی های متعددی بوده که موجب جذابیت و سادگی پرواز و عکس برداری هوایی برای کاربران می شود. جالب است بدانید که این دستگاه به خاطر اندازه کوچک و وزن کم، حتی نیازی به اخذ گواهی اداره هوانوردی فدرال ندارد.

پهپاد مویک مینی می تواند در حداکثر بازه 4 کیلومتری (حدود 2.5 مایل) و به مدت 30 دقیقه مداوم پرواز کند. البته باید گفت که این مدت زمان پرواز، ویژگی قابل ملاحظه ای برای این پهباد کوچک به شمارمی آید. گیرنده های GPS و سنسورهای بصری رو به پایین، امکان پرواز دقیق و پایدار را برای مویک مینی فراهم می آورند. پهباد جدید قادر به ضبط ویدیوهای 2.7K با نرخ 30 فریم در ثانیه و رزولوشن فول اچ دی است.

به نظر می رسد که پهباد مویک مینی فاقد ویژگی های موجود در دستگاه های بزرگ تر DJI، مانند قابلیت جلوگیری از برخورد با موانع است. به علاوه گزینه های زیادی برای عکس برداری هوایی و حرفه ای در این پهباد لحاظ نشده اند. با این حال مدت زمان پرواز مداوم 30 دقیقه ای، اندازه کوچک، طراحی جذاب و قابلیت کاربرد روزانه، جزو مهم ترین خصوصیات جالب توجه این دستگاه هستند. طبق اظهارات راجر لو، رییس DJI مهم ترین نکته درباره مویک مینی، سادگی در به پرواز درآوردن آن است که به هیچ تجربه خاصی نیاز ندارد.

در حال حاضر پیش سفارش پهپاد مویک مینی در دو حالت متفاوت امکان پذیر است. حالت استاندارد با قیمت 399 دلار، شامل مویک مینی، کنترلگر از راه دور، یک باتری، پروانه های اضافی و تمام سیم ها و ابزارهای ضروری می شود. حالت دیگر به نام مویک مینی فلای مور کومبو، علاوه بر تمام موارد قید شده در حالت استاندارد، دارای یک محافظ پروانه 360 درجه، هاب شارژ کننده دو طرفه، سه باتری، سه مجموعه پروانه های اضافی و یک کیف حمل کننده است. فلای مور کومبو با قیمت 499 دلار به فروش می رسد. پهپادهای مویک مینی و مویک مینی فلای مور کومبو در تاریخ یازدهم نوامبر روانه بازار خواهند شد.

ارسال نظر