مشخصات سامسونگ گلکسی واچ اکتیو به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - مشخصات سامسونگ گلکسی واچ اکتیو فاش شد. این ساعت هوشمند در گذشته با نام گلکسی واچ اسپرت شناخته می شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی واچ اکتیو به اینترنت راه پیدا کرد

در حالی که گزارش ها و شایعات گذشته ساعت هوشمند آینده سامسونگ را با نام گلکسی واچ اسپرت معرفی کرده بودند، اطلاعات جدید به نام سامسونگ گلکسی واچ اکتیو اشاره می کنند ( رندر ساعت هوشمند گلکسی اسپرت سامسونگ منتشر شد ).

این ساعت هوشمند دارای شماره مدل SM-R500 بوده و با کدنام Pulse شناخته می شود. سامسونگ برای این محصول خود سیستم عامل تایزن 4.0.0.3 را در نظر می گیرد و قدرت آن توسط چیپست اگزینوس 9110 تامین می شود.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو به صفحه نمایش یکسان با ساعت هوشمند گلکسی واچ مجهز می شود. در همین راستا شاهد حضور یک صفحه نمایش دایره ای با ابعاد 1.3 اینچ و رزولوشن 360 × 360 پیکسل خواهیم بود.

سامسونگ برای محصول جدید خود در مقایسه با نمونه قبلی باتری کوچکتری را در نظر می گیرد. این محصول دارای یک باتری 230 میلی آمپر ساعتی است که در مقایسه با باتری 300 میلی آمپری مدل 42 میلی متری سال گذشته ظرفیت بسیار کمتری دارد.

سامسونگ گلکسی واچ Active به اسپیکر مجهز شده و از شبکه ارتباطی LTE بهره می برد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سنسور سنجش ضربان قلب، GPS و سامسونگ پی توسط NFC اشاره کرد.

انتظار می رود این ساعت هوشمند جدید به همراه گوشی های سری گلکسی S10 به صورت رسمی معرفی شود. سامسونگ برای رونمایی از پرچمداران خود مراسمی را در تاریخ 1 اسفند در سانفرانسیسکو برگزار می کند.

این برند کره ای قصد دارد گوشی های گلکسی S10e، گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی S10 X را در معرض دید عموم قرار دهد. این محصولات به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می شوند و با قیمت بالایی در اختیار خریداران قرار می گیرند.

ارسال نظر