گوگل پیکسل Slate در گیک بنچ ظاهر شد؛ پردازنده اینتل Core i7 و 16 گیگابایت رم

رسانه کلیک - تبلت گوگل پیکسل Slate در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد. قدرت این دستگاه را پردازنده Core i7 شرکت اینتل تامین می کند.

گوگل پیکسل Slate در گیک بنچ ظاهر شد؛ پردازنده اینتل Core i7 و 16 گیگابایت رم

تبلت های اندرویدی فروش بالایی را در بازار تجربه نمی کنند؛ با این حال گوگل به دنبال معرفی یک محصول جدید است. این غول جستجوی اینترنتی قصد دارد با آیپدهای اپل و سرفیس های مایکروسافت رقابت کند.

در حال حاضر لپ تاپ های مجهز به سیستم عامل کروم قیمت پایینی دارند و در همین راستا فروش مناسبی را در بازار تجربه می کنند. گوگل قصد دارد در بازار تبلت های اندرویدی تغییراتی را ایجاد کند.

سیستم عامل کروم در آینده نزدیک در تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس گزارش ها، تبلت گوگل پیکسل Slate از Chrome OS بهره می برد ( پیکسل Slate نام تبلت گوگل مجهز به سیستم عامل کروم ). این تبلت با کدنام Nocturne در حال توسعه است.

به تازگی این دستگاه در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده و مشخصات آن در بالاترین نسخه در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این تبلت به پردازنده اینتل Core i7 و 16 گیگابایت رم مجهز می شود.

پردازنده 8500Y مورد استفاده در این محصول قدرتمندترین پردازنده Core i7 اینتل محسوب نمی شود. این پردازنده با لیتوگرافی ++14 توسعه پیدا کرده و دارای فرکانس پایه 1.5 گیگاهرتز است. فرکانس این پردازنده در حالت Turbo Boost به 4.2 گیگاهرتز می رسد.

انتظار می رود این محصول هیبریدی شرکت گوگل با قیمت مناسبی در اختیار خریداران قرار بگیرد. این تبلت در نسخه های دیگر نیز روانه بازار می شود. انتظار می رود تبلت گوگل پیکسل Slate در نمونه ای مجهز به پردازنده اینتل Core i5 و 8 گیگابایت رم نیز به فروش برسد.

بر اساس گیک بنچ، این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 9 است؛ با این حال گزارش ها به حضور سیستم عامل کروم در این محصول اشاره می کنند.

ارسال نظر