گوگل از «پیکسل Slate» پرده برداشت؛ ادامه فرمانروایی کروم در دنیای تبلت ها

رسانه کلیک - تبلت گوگل پیکسل Slate در معرض دید عموم قرار گرفت. این دستگاه از کیبورد پشتیبانی می کند و گوگل برای آن سیستم عامل کروم را در نظر گرفته است.

گوگل از «پیکسل Slate» پرده برداشت؛ ادامه فرمانروایی کروم در دنیای تبلت ها

گوگل امروز در مراسم خود از یک تبلت جدید رونمایی کرد. تبلت گوگل پیکسل Slate از سیستم عامل کروم بهره می برد که در مقایسه با اندروید، عملکرد بالاتری دارد.

این دستگاه با قیمت پایه 599 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. گوگل برای رقابت با محصولات سری سرفیس پرو مایکروسافت تصمیم گرفته برای تبلت خود یک کیبورد جدید طراحی کند.

کیبورد پیکسل (Pixel Keyboard) با قیمت 199 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این کیبورد دارای ترک پد و نور پس زمینه است. علاوه بر کیبورد، کاربران می توانند با پرداخت 100 دلار برای دستگاه جدید خود قلم نیز سفارش دهند.

تبلت گوگل پیکسل Slate

خریدارن می توانند این دستگاه را در نسخه های مختلف سفارش دهند. گوگل برای تبلت Pixel Slate چندین پردازنده شامل اینتل سلرون، اینتل Core m3، اینتل Core i5 و Core i7 در نظر گرفته است.

نمایشگر 12.3 اینچی این تبلت دارای تراکم پیکسلی 293 پیکسل در هر اینچ است. کاربران در گران ترین نمونه تبلت گوگل پیکسل Slate به 16 گیگابایت رم دسترسی پیدا می کنند. در بخش جلویی و پشتی این محصول دوربین 8 مگاپیکسلی به چشم می خورد.

گوگل برای تبلت جدید خود دو پورت USB-C در نظر گرفته است که از خروجی 4K پشتیبانی می کند. این محصول دارای جدیدترین نسخه سیستم عامل کروم است که کارایی بالاتری در مقایسه با اندروید دارد. کاربران می توانند توسط این سیستم عامل اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید را اجرا کنند.

تبلت گوگل پیکسل اسلیت به تراشه Titan M Security مجهز شده که امنیت اطلاعات و رمزهای کاربران را افزایش می دهد. بر اساس اعلام شرکت سازنده، شارژدهی باتری تبلت گوگل پیکسل اسلیت برابر با 10 ساعت است.

خریداران این تبلت 3 ماه به صورت رایگان به Youtube Tv دسترسی پیدا می کنند. برای بررسی عملکرد این محصول باید منتظر عرضه آن به بازار باشیم.

ارسال نظر