نسل دوم پیکسل بوک گوگل به همراه پیکسل 3 امسال معرفی می شود

رسانه کلیک - به نظر می رسد نسل دوم پیکسل بوک گوگل همزمان با معرفی نسل جدید گوشی های این شرکت در معرض دید عموم قرار بگیرد.

نسل دوم پیکسل بوک گوگل به همراه پیکسل 3 امسال معرفی می شود

در سال جاری میلادی با گوشی های هوشمند جدید گوگل ، پیکسل 3 و پیکسل 3 XL ملاقات خواهیم کرد. به نظر می رسد این غول جستجوی اینترنتی در کنار این محصولات از دستگاه دیگری نیز رونمایی کند. بر اساس گزارشی جدید، نسل دوم پیکسل بوک گوگل در سال جاری میلادی معرفی می شود.

افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، ایوان بلس در توییتی اعلام کرده که نسل دوم پیکسل بوک گوگل با حاشیه های کمتر نمایشگر در مقایسه با نسل کنونی خود تا قبل از پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه می شود. با توجه به کاهش قیمت نسل اول پیکسل بوک گوگل، احتمال رونمایی از نسل دوم آن در آینده نزدیک افزایش یافته است.

گفته می شود نسل دوم پیکسل بوک گوگل به همراه پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در معرض دید عموم قرار می گیرد. علاوه بر این محصولات، شایعات به معرفی ساعت هوشمند گوگل و همچنین نسل جدید پیکسل بادز نیز اشاره می کنند.

نسل اول لپ تاپ گوگل از سیستم عامل کروم بهره می برد و یکی از بهترین کروم بوک های موجود در بازار است. در حالی که این دستگاه عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهد، دارای حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر خود است.

نسل اول پیکسل بوک گوگل با قیمت بالایی به بازار عرضه شد. این احتمال وجود دارد که گوگل قیمت نسل آینده این محصول را کاهش دهد.

انتظار می رود گوگل در ماه اکتبر از نسل جدید گوشی های هوشمند خود به صورت رسمی رونمایی کند. در صورتی که گزارش های اخیر صحت داشته باشند در مراسم گوگل با محصولات زیادی ملاقات می کنیم. یکی از رقیبان اصلی گوگل در بازار، اپل در ماه سپتامبر آیفون های 2018 را معرفی می کند.

ارسال نظر