دستبند هوشمند 4 Honor Band با قیمت 30 دلار معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت آنر در مراسمی در چین از دستبند جدید خود رونمایی کرد. دستبند هوشمند 4 Honor Band با قیمت 30 دلار به بازار عرضه می شود.

دستبند هوشمند 4 Honor Band با قیمت 30 دلار معرفی شد

شرکت آنر در مراسمی از گوشی های هوشمند جدید خود، آنر 8 ایکس و آنر 8X مکس رونمایی کرد ( شرکت Honor از گوشی های آنر 8X و 8X مکس رونمایی کرد ). این کمپانی علاوه بر اسمارت فون، دستبند هوشمند 4 Honor Band را نیز به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار داد.

این دستبند هوشمند از دکمه هوم بهره می برد و دارای نمایشگر AMOLED رنگی است. آنر این محصول جدید خود را با قیمت 30 دلار در اختیار خریداران قرار می دهد. دستبند هوشمند 4 Honor Band به نمایشگر AMOLED با اندازه 0.95 اینچ مجهز شده است.

این دسبتند از پدومتر، سنسور سنجش ضربان قلب و قابلیت ردیابی الگوی خواب بهره می برد. این محصول در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و از قابلیت هواوی TruSleep 2.0 بهره می برد که قادر به کنترل خواب کاربر شامل REM است.

قابلیت TruSeen 2.0 یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه دستبند هوشمند 4 Honor Band محسوب می شود. این ویژگی قادر به اندازه گیری ضربان قلب در فعالیت های مختلف مانند پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری است.

آنر برای دستبند هوشمند جدید خود باتری 100 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که تا 14 روز قادر به همراهی کاربر است. این کمپانی از نسخه Running این دستبند هوشمند نیز رونمایی کرده است. این نمونه از نمایشگر POLED مونوکروم و باتری 77 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

دستبند هوشمند 4 Honor Band در سه رنگ مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد. کاربران می توانند این محصول را در رنگ های مشکی، آبی و صورتی سفارش دهند. این دستگاه با قیمت 29 دلار به فروش می رسد.

نسخه Running این دستبند هوشمند در رنگ های متنوع تری شامل مشکی، آبی، زرد، قرمز، سبز و صورتی به بازار عرضه می شود. این محصول قیمتی برابر با 15 دلار داشته و از تاریخ 20 سپتامبر در چین به فروش می رسد.

ارسال نظر