پوستر آنر واچ به طراحی آن اشاره می کند

رسانه کلیک - شرکت آنر در آینده نزدیک از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی می کند. به تازگی پوستر آنر واچ در اینترنت منتشر شده است.

پوستر آنر واچ به طراحی آن اشاره می کند

در تاریخ 31 اکتبر شرکت آنر مراسمی را برگزار می کند. در این مراسم از گوشی آنر مجیک 2 به همراه ساعت هوشمند آنر واچ رونمایی می شود ( آنر واچ در تاریخ 9 آبان به همراه آنر Magic 2 معرفی می شود ). انتظار می رود اسمارت واچ جدید آنر به امکانات مناسبی مانند پشتیبانی از پرداخت های موبایلی مجهز شود. امروز این شرکت پوستر آنر واچ را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

ساعت هوشمند آینده آنر دارای طراحی دوار بوده و فریم آن دارای جنس فولاد ضد زنگ است. در سمت راست این ساعت هوشمند شاهد قرارگیری دو دکمه هستیم. یکی از این دکمه ها به رنگ قرمز است. بر اساس پوستر منتشر شده، آنر واچ از طراحی دو رنگ بهره می برد.

علاوه بر پوستر آنر واچ شاهد انتشار چندین تصویر دیگر از این محصول هستیم. بر اساس این تصاویر، ساعت هوشمند آنر از پرداخت موبایلی پشتیبانی می کند. این محصول از فیس واچ های متنوعی بهره می برد که این موضوع به معنای آن است که با یک ساعت هیبریدی روبه‌رو نیستیم.

[lightgallery images="195569,195570,195571"]

بر اساس اطلاعاتی که توسط حساب کاربری RODENT950 در توییتر منتشر شده، آنر واچ با همکاری شرکت آئودی توسعه پیدا می کند. در گذشته شاهد معرفی گوشی آنر پلی با همکاری این دو کمپانی بودیم. آنر پلی گوشی گیمینگ این برند محسوب می شود که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد.

این اسمارت فون به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز شده و قدرت آن را چیپست کایرین 970 با معماری 10 نانومتری تامین می کند. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی خودنمایی می کند. تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی است.

ارسال نظر