الیت دراگون فلای اچ پی به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - اچ پی اخیرا از آخرین ورژن الیت بوک خود تحت عنوان الیت دراگون فلای رونمایی کرده است که در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های آن می پردازیم.

الیت دراگون فلای اچ پی به صورت رسمی معرفی شد

آخرین ورژن الیت بوک اچ پی تحت عنوان الیت دراگون فلای شباهت اندکی به یک لپ تاپ تجاری دارد. این لپ تاپ در رنگ آبی عرضه می شود، وزن اندکی دارد و بیشتر شبیه محصولی است که برای کاربر عادی تولید شده است.

الیت دراگون فلای 13.3 اینچی کمتر از 1 کیلوگرم وزن دارد. این الیت بوک از سایر الیت بوک های اچ پی بسیار سبک تر است و با یک دست نیز می توان آن را حمل کرد. اچ پی با تولید چنین محصولی قصد رقابت با سایر تولیدکنندگان محصولات سبک از جمله ال جی را دارد.

اچ پی الیت دراگون فلای

این لپ تاپ در واقع دو لپ تاپ است، بنابراین می تواند 360 درجه خم شود و به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده واقع شود. این محصول را می توان با قلم نیز استفاده کرد، اما قلم آن باید جدا تهیه شود. این لپ تاپ دارای 3 پورت تاندربولت، پورت HDMI، جک 3.5 میلی متری هدفون و قفل کنسینگتون است. اچ پی Elite Dragonfly از سنسور اثر انگشت بهره می برد.

الیت دراگون فلای دارای نسل هشتم پردازنده های سری U اینتل است. در رابطه با سایر ویژگی های این لپ تاپ می توان به پشتیبانی از وای فای 6 اشاره کرد. کاربران می توانند در صورت تمایل ورژن 4G LTE این دستگاه را نیز تهیه کنند.

از آن جا که این محصول یک لپ تاپ بیزینسی است، اچ پی ویژگی های دیگری را نیز به آن افزوده است. اگر کاربری در پی عمر بیشتر باتری باشد، می تواند باتری 56 وات ساعتی را تهیه کند که به نسبت باتری 38 وات ساعتی عادی موجود در دستگاه شارژدهی بیشتری دارد. هر دوی این باتری ها از سیستم شارژ سریع اچ پی پشتیبانی می کنند که باعث می شود ظرف مدت 30 دقیقه، 50 درصد شارژ شوند.

اچ پی Elite Dragonfly

صفحه نمایش این دستگاه دارای رزولوشن فول اچ دی بوده که تنها به 1 وات باتری نیاز دارد. این صفحه نمایش کمترین استفاده را از باتری می کند، اما اگر کاربری به صفحه نمایش شارپ تر و روشن تر نیاز داشته باشد، می تواند ورژن دارای صفحه نمایش UHD را تهیه کند. برای امنیت بیشتر نیز می توان صفحه نمایش اچ پی Sure View را تهیه کرد که به صورت دیجیتال زوایای دید را محدود می کند. قیمت الیت دراگون فلای از 1549 دلار و عرضه آن از ماه نوامبر آغاز می شود.

ارسال نظر