ساعت هوشمند جدید هواوی تا یک هفته روشن می ماند!

رسانه کلیک - ریچارد یو به تازگی اطلاعاتی در رابطه با ساعت هوشمند جدید هواوی در اختیار رسانه ها قرار داده است. این محصول تا یک هفته صاحب خود را همراهی خواهد کرد.

ساعت هوشمند جدید هواوی تا یک هفته روشن می ماند!

هواوی به توسعه ساعت های هوشمند جدید ادامه می دهد. بر اساس گفته ریچارد یو مدیر عامل بخش تجاری هواوی، ساعت هوشمند جدید این شرکت چینی تا یک هفته شارژدهی دارد. یو در مصاحبه با وب سایت Digital Trends به نوآوری بی سابقه در اسمارت واچ آینده هواوی اشاره کرد.

یو می گوید ساعت هوشمند جدید هواوی می تواند تا یک هفته شارژ نگه دارد!

بنابر اعلام هواوی، این شرکت در حال مذاکره با شرکت کوالکام برای توسعه یک چیپست جدید برای افزایش شارژدهی ساعت های هوشمند است. در حال حاضر اتصال دائمی بلوتوث، نمایشگر و سنسورها بخش اصلی مصرف انرژی در اسمارت واچ ها را تشکیل می دهند.

هواوی قصد دارد مصرف انرژی ساعت های هوشمند را با بکارگیری هوش مصنوعی کاهش دهد. این شرکت چینی به دنبال کاهش ابعاد کلی اسمارت واچ ها و افزایش کارایی این محصولات است.

شرکت هواوی چند ماه پیش به صورت رسمی از ساعت هوشمند هواوی واچ 2 نسخه 2018 رونمایی کرد ( هواوی واچ 2 جدید بصورت رسمی معرفی شد ). قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 2100 تامین می کند. در حال حاضر تنها خریداران در کشور چین قادر به تهیه این ساعت هوشمند خواهند بود و هواوی در رابطه با عرضه جهانی آن اطلاعاتی را در فضای مجازی منتشر نکرده است.

در صورتی که ساعت هوشمند جدید هواوی تا یک هفته شارژدهی داشته باشد، این محصول می تواند انقلابی در این بخش از بازار به پا کند. هم اکنون ساعت های هوشمند تولیدی اپل در بازار حرف اول را می زنند؛ با این حال هواوی می تواند با نوآوری های جدید خود، سهم بالایی از این بازار را تصاحب کند ( اپل واچ 1 پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان شد؛ محبوبیت 90 درصدی نسبت به اپل واچ 3 ).

ارسال نظر