مشخصات رسمی هواوی واچ GT فاش شد!

رسانه کلیک - هواوی چند روز دیگر از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی می کند. به تازگی مشخصات رسمی هواوی واچ GT به اینترنت راه پیدا کرده است.

مشخصات رسمی هواوی واچ GT فاش شد!

هواوی به صورت تصادفی برخی مشخصات رسمی هواوی واچ GT را منتشر کرد. این غول فناوری چینی در تاریخ 16 اکتبر مراسمی را در شهر لندن برگزار می کند. انتظار می رود در این مراسم با ساعت هوشمند جدید هواوی ملاقات کنیم.

در حال حاضر صفحه مربوط به مشخصات رسمی هواوی واچ GT در وب‌سایت هواوی حضور ندارد؛ با این حال TechAndroids توانسته تصاویر و مشخصات این گوشی هوشمند را به‌دست آورد.

این ساعت هوشمند از نمایشگر 1.39 اینچی لمسی با فناوی AMOLED و رزولوشن 454 × 454 پیکسل بهره می برد. قدرت این محصول را پردازنده Cortex-M4 تامین می کند. هواوی برای این دستگاه یک باتری 420 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این محصول در حالت ساعت (Watch Mode) شارژدهی برابر با 30 روز دارد و در صورت استفاده عادی شارژدهی آن به 2 هفته می رسد. در صورتی که کاربر به GPS نیاز داشته باشد، این اسمارت واچ تا 22 ساعت او را همراهی می کند.

در بخش پشتی این دستگاه سنسور سنجش ضربان قلب حضور دارد. ساعت هوشمند جدید هواوی وزنی برابر با 46 گرم دارد و برای ساخت بدنه آن از فولاد ضد زنگ 316L استفاده شده است. حاشیه های اطراف نمایشگر این دستگاه جنس سرامیکی دارد.

هواوی برای این محصول خود یک سیستم عامل انحصاری در نظر گرفته است ( ساعت هوشمند هواوی واچ GT به سیستم عامل انحصاری مجهز می شود ). این دستگاه قادر به بررسی وضعیت خواب کاربر بوده و محل دقیق او را نیز شناسایی می کند. شارژر بی سیم هواوی واچ GT می تواند در کمتر از 2 ساعت آن را به طور کامل شارژ کند.

بر اساس شایعات گذشته، اسمارت واچ جدید هواوی قیمتی در محدوده 200 یورو دارد. در حال حاضر نمی توان در رابطه با موفقیت این محصول اظهار نظر قطعی کرد.

ارسال نظر