iDol home اسپیکر هوشمند هواوی در دست توسعه است

رسانه کلیک - اسپیکر هوشمند هواوی در حال توسعه قرار دارد. گفته می شود این محصول با نام iDol home معرفی و روانه بازار خواهد شد.

iDol home اسپیکر هوشمند هواوی در دست توسعه است

با ورود شرکت های بیشتر به بخش اسپیکرهای هوشمند، کاملا طبیعی به نظر می رسد که هواوی خواهان حضور در این صنعت باشد. هواوی رشد بسیار سریعی را در بازار گوشی های هوشمند تجربه می کند بنابراین اسپیکر هوشمند هواوی نیز می تواند به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است، اسپیکر هوشمند هواوی با نام «iDol home» معرفی می شود. هواوی اخیرا دو نام تجاری «iDol» و «iDol home» را به ثبت رسانده است.

در توضیحات این دو نام تجاری عبارت «اسپیکرهای هوشمند قابل کنترل با صدا و مجهز به قابلیت های دستیار شخصی مجازی» ذکر شده است. این عبارت به معنای آن است که با اسپیکر هوشمند هواوی روبه‌رو هستیم.

بنابر این گزارش هواوی در حال توسعه یک دستیار شخصی هوشمند بسیار پیشرفته و قدرتمند است. در صورتی که این گزارش حقیقت داشته باشد، هواوی می تواند در این بخش از بازار تبدیل به یکی از بازیگران اصلی شود.

در حال حاضر شرکت های آمازون، گوگل و اپل بازیگران اصلی در این بخش از صنعت تکنولوژی محسوب می شوند. تمامی اسپیکرهای هوشمند این شرکت ها از دستیار دیجیتالی شخصی مخصوص به خود بهره می برند.

برخی از شرکت ها در بازار اسپیکرهای هوشمند تولیدی خود را به فروش می رساند با این حال محصولات آن ها به دستیار صوتی آمازون، الکسا مجهز شده اند. در صورتی که هواوی تصمیم داشته باشد از اسپیکر هوشمند خود رونمایی کند آن را به دستیار شخصی هوشمند مخصوصی مجهز می کند.

با توجه به انتشار این گزارش انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از اسپیکر هوشمند هواوی در فضای مجازی منتشر شود تا با این محصول آشنایی بیشتری داشته باشیم.

ارسال نظر