منتظر معرفی آیپد مینی 5 در سال آینده میلادی باشید

رسانه کلیک - گزارشی جدید به معرفی آیپد مینی 5 در سال 2019 اشاره می کند. اپل در سال های اخیر نسخه جدید این تبلت را معرفی نکرده است.

منتظر معرفی آیپد مینی 5 در سال آینده میلادی باشید

اپل در سال 2015 از آیپد مینی 4 رونمایی کرد. با توجه به کاهش فروش تبلت ها در بازارهای جهانی، این کمپانی تصمیم گرفت نسخه جدید این تبلت را تا امروز معرفی نکند. این برند در گذشته نه چندان دور از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرد و حال به نظر می رسد توسعه آیپد مینی 5 توسط آن آغاز شده است.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی یک منبع چینی در اختیار رسانه ها قرار گرفته، این تبلت سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی می شود. این گزارش که از سوی China Times منتشر شده، به اندازه 10 اینچی نمایشگر آیپد مینی 5 اشاره می کند.

انتظار می رود با این محصول در نیمه اول سال 2019 ملاقات کنیم، البته تاریخ دقیق معرفی این محصول اعلام نشده است. این گزارش به آغاز تولید این تبلت در ماه جاری میلادی اشاره می کند.

نسخه جدید آیپد مینی اپل

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با طراحی و همچنین مشخصات فنی نسل آینده آیپد مینی در فضای مجازی منتشر نشده است. با توجه به سبک طراحی آیپد پرو 2018، انتظار می رود تبلت ارزان قیمت اپل نیز فاقد تاچ آیدی باشد.

بر اساس این گزارش، آیپد مینی 5 به عنوان جایگزین آیپد 9.7 اینچی به بازار عرضه می شود. با توجه به این موضوع که تبلت های مینی اپل با قیمت پایینی در اختیار خریداران قرار می گیرد، نمی توان حضور سیستم فیس آیدی را در آن قطعی دانست.

فروش تبلت ها در بازارهای جهانی کاهش پیدا کرده است؛ با این حال آیپدهای اپل بیشترین فروش را تجربه می کنند. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد با معرفی تبلت های جدید، فروش خود را در بازار افزایش دهد.

ارسال نظر