امسال منتظر نسخه جدید آیپد مینی اپل نباشید!

رسانه کلیک - بر اساس گزارشی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، در سال جاری میلادی خبری از معرفی نسخه جدید آیپد مینی اپل نیست.

امسال منتظر نسخه جدید آیپد مینی اپل نباشید!

در گذشته نه چندان دور تبلت ها از محبوبیت بالایی برخوردار بودند به گونه ای که شرکت ها از نسخه مینی آن ها نیز رونمایی می کردند. تبلت های مینی نمایشگری در محدوده ای 7 تا 8 اینچ داشتند. یکی از این محصولات که فروش مناسبی را در بازار تجربه می کرد، آیپد مینی اپل بود.

در حال حاضر شرکت های کمی در حوزه تبلت فعالیت دارند با این حال اپل همچنان آیپد مینی 4 را به فروش می رساند. در حالی که برخی منتظر معرفی نسخه جدید آیپد مینی اپل در سال جاری میلادی هستند، گزارش جدید این موضوع را رد می کند.

به تازگی گزارشی از سوی DigiTimes منتشر شده که بر اساس آن، اپل امسال از نسخه جدید آیپد مینی رونمایی نمی کند. در حال حاضر نسخه چهارم آیپد مینی در بازار به فروش می رسد. اپل از این تبلت خود در سال 2015 رونمایی کرد.

با توجه به عمر بالای آیپد مینی 4، عدم معرفی نسخه جدید آن تا حدودی غیر منطقی به نظر می رسد. در گذشته گزارش ها به این موضوع اشاره کرده بودند که به علت کاهش فروش تبلت ها در بازار، اپل تصمیم دارد تولید آیپد مینی را متوقف کند. بسیاری از کاربران نسخه مینی آیپدهای اپل را به علت قیمت پایین آن مورد خریداری قرار می دهند.

اپل در اوایل سال جاری میلادی از آیپد 9.7 اینچی با قیمتی مناسب رونمایی کرد ( نسخه جدید آیپد 9.7 اینچی اپل از تاریخ 2 آوریل روانه بازار ایالات متحده آمریکا می شود ). با توجه به این موضوع بسیاری از کاربران می توانند با پرداخت هزینه مناسبی این آیپد را به عنوان جایگزین نسخه جدید آیپد مینی اپل خریداری کنند.

ارسال نظر