رندر جدید آیپد پرو 2018 به قابلیت فیس آیدی اشاره می کند

رسانه کلیک - رندر جدید آیپد پرو 2018 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این رندر، تبلت آینده اپل به سیستم امنیتی فیس آیدی مجهز می شود.

رندر جدید آیپد پرو 2018 به قابلیت فیس آیدی اشاره می کند

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات فراوانی در رابطه با نسل جدید آیپد پرو اپل در فضای مجازی بودیم. برای اولین بار در ماه ژوئن سال جاری میلادی تصویری از این تبلت در اختیار رسانه ها قرار گرفت و حال شاهد افشای رندر جدید آیپد پرو 2018 هستیم.

بر اساس این رندر، اپل برای طراحی تبلت جدید خود از زبان طراحی آیفون های 2018 استفاده می کند. آیپد پرو 2018 دارای حاشیه های کم در اطراف نمایشگر خود است. با توجه به این موضوع شاهد حذف دکمه هوم از این دستگاه هستیم.

در حالی که اپل حاشیه های اطراف نمایشگر این دستگاه را کاهش داده، آن را به بریدگی صفحه نمایش مجهز نکرده است. عدم وجود برش نمایشگر باعث می شود که این محصول دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی باشد. این دستگاه از قابلیت فیس آیدی بهره می برد ( نسل آینده آیپد پرو دارای فناوری فیس آیدی است ).

انتظار می رود سیستم عامل مورد استفاده در این محصول تغییراتی را در مقایسه با آیفون های اپل تجربه کند. این شرکت به علت حذف دکمه هوم، ژست های حرکتی را به سیستم عامل آیپد پرو 2018 اضافه می کند.

در گذشته شاهد انتشار تصاویر و رندرهایی از آیپد پرو 2018 در اینترنت بودیم. این دستگاه از یک کانکتور مخصوص روی پنل پشتی خود بهره می برد که برای اتصال تجهیزات جانبی مانند کیبورد مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر اپل در رابطه با تاریخ معرفی این محصولات اطلاعاتی را منتشر نکرده است؛ با این حال انتظار می رود در ماه جاری میلادی با این محصولات ملاقات کنیم. بر اساس شایعات، این شرکت کوپرتینویی مراسمی را برای معرفی آیپد پرو 2018 در تاریخ 31 اکتبر برگزار می کند.

ارسال نظر