گلکسی بادز پلاس سامسونگ در رنگ آبی وارد بازار می شود

رسانه کلیک - رندرهای گلکسی بادز پلاس سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس این رندرها، هدفون بی سیم جدید سامسونگ در رنگ های مشکی، سفید و آبی به فروش می رسد.

گلکسی بادز پلاس سامسونگ در رنگ آبی وارد بازار می شود

سامسونگ در تاریخ 11 فوریه از گوشی های سری گلکسی S20، گلکسی زد فلیپ و ایرباد جدید خود رونمایی می کند ( قیمت گلکسی S20 و گلکسی اس 20 پلاس 5G لو رفت ). بر اساس شایعات، این هدفون جدید با نام گلکسی بادز پلاس از راه می رسد. به تازگی رندرهای این هدفون در اختیار رسانه ها قرار گرفته که رنگ های آن را مشخص می کند. این ایرباد در سه رنگ وارد بازار می شود.

خریداران می توانند آن را در رنگ های مشکی، سفید و آبی روشن سفارش دهند. نسخه اصلی این هدفون در رنگ های مشکی، سفید و زرد روشن به فروش می رسد. هدفون جدید سامسونگ از نظر طراحی تفاوت زیادی با نسل گذشته خود ندارد. شاید تفاوت اصلی میان آن ها مربوط به عرضه نسخه جدید با رنگ آبی باشد.


  • گلکسی بادز پلاس

  • گلکسی بادز پلاس

در حالی که طراحی این هدفون ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند، نسخه پلاس از ویزگی های جدید بهره می برد. برای مثال کیفیت تماس در گلکسی بادز پلاس بهبود پیدا می کند، چرا که به جای 2 میکروفن از 4 میکروفن بهره می برد ( گلکسی Buds پلاس سامسونگ بدون قابلیت حذف نویز از راه می رسد ). بسیاری از کاربران از کیفیت تماس گلکسی بادز ناراضی هستند.

علاوه بر این موضوع، سامسونگ ظرفیت باتری ایرباد آینده خود را افزایش می دهد. در حالی که گلکسی بادز از باتری 58 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، نسخه پلاس آن به باتری 85 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. انتظار می رود این هدفون دارای قیمتی نزدیک به 150 دلار باشد. با این هدفون در تاریخ 11 فوریه ملاقات خواهیم کرد ( رسما تایید شد: رونمایی از گلکسی S11 در تاریخ 22 بهمن ).

ارسال نظر