لپ تاپ لنوو یوگا S940 با نمایشگر بدون حاشیه رسما معرفی شد

رسانه کلیک - لپ تاپ لنوو یوگا S940 در نمایشگاه CES 2019 در معرض دید عموم قرار گرفت. این محصول از صفحه نمایش بدون حاشیه بهره می برد.

لپ تاپ لنوو یوگا S940 با نمایشگر بدون حاشیه رسما معرفی شد

لنوو در سال های گذشته حاشیه اطراف صفحه نمایش لپ تاپ های سری یوگا را کاهش داده است و امروز لپ تاپ لنوو یوگا S940 بدون حاشیه نمایشگر معرفی شده است.

لنوو برای محصول جدید خود صفحه نمایش 13.9 اینچی با رزولوشن 4K و قابلیت پشتیبانی از HDR400 و یا رزولوشن 1080p و پشتیبانی از Dolby Vision HDR در نظر گرفته است. لنوو برای این دستگاه از صفحه نمایش مخصوصی استفاده کرده است.

لنوو مانند ایسوس تصمیم گرفته در لپ تاپ جدید خود محل قرارگیری وب‌کم را تغییر دهد ( ایسوس ذن بوک S13 با نسبت نمایشگر به بدنه 97 درصد معرفی شد ). سنسور مربوط به این دستگاه در بخش بالایی نمایشگر قرار گرفته است. وبکم این دستگاه از قابلیت شناسایی چهره بهره می برد و قادر به پشتیبانی از قابلیت ویندوز Hello است.

لنوو در این دستگاه از نسل هشتم پردازنده اینتل Core i7 استفاده کرده است. لپ تاپ لنوو یوگا S940 در بالاترین مدل خود دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD است. این محصول بدون پورت USB-A روانه بازار می شود.

لپ تاپ لنوو یوگا S940 از 2 پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت 3 و یک پورت USB-C معمولی بهره می برد. بسیاری از شرکت ها در حال حذف پورت USB-A از محصولات تولیدی خود هستند.

لپ تاپ لنوو یوگا S940 از ماه مه سال جاری میلادی و با قیمت پایه 1499.99 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. علاوه بر این محصول، شاهد رونمایی از لپ تاپ لنوو یوگا C730 نیز هستیم.

این لپ تاپ به صفحه نمایش OLED با رزولوشن 4K مجهز شده است. این دستگاه از حاشیه نمایشگر بیشتر در مقایسه با یوگا 940S بهره می برد؛ با این حال استفاده از پنل OLED باعث می شود این مشکل نادیده گرفته شود. این لپ تاپ با قیمت پایه 1649.99 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر