مراسم مایکروسافت 10 مهر برگزار می شود؛ رونمایی از محصولات سرفیس

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت در آینده نزدیک از محصولات جدید سرفیس رونمایی می کند. مراسم مایکروسافت در تاریخ 10 مهر ماه برگزار خواهد شد.

مراسم مایکروسافت 10 مهر برگزار می شود؛ رونمایی از محصولات سرفیس

شرکت مایکروسافت در ماه آینده میلادی در شهر نیویورک مراسمی را برگزار می کند. در حالی که شایعات به معرفی دستگاه Andromeda در مراسم مایکروسافت اشاره دارد، انتظار نمی رود با این محصول ملاقات کنیم.

بر اساس گزارش ها، مایکروسافت در طراحی نسل آینده سرفیس پرو تغییرات زیادی را اعمال می کند، ولی این محصولات در سال 2019 معرفی می شوند. با این حال انتظار می رود نسخه های جدید سرفیس پرو و سرفیس لپ تاپ بهبودهایی را در طراحی خود تجربه کنند و به جدیدترین پردازنده های اینتل مجهز شوند.

مایکروسافت دو سال پیش از سرفیس استودیو رونمایی کرد. این احتمال وجود دارد که در مراسم مایکروسافت در تاریخ 2 اکتبر با نسل جدید این کامپیوتر ملاقات کنیم.

در مراسم پاییز مایکروسافت این شرکت روی سرویس ها و سخت افزارهای خود تمرکز خواهد کرد. ردموندی ها در سال های اخیر توانسته اند محبوبیت برنامه های خود را افزایش دهند. یکی از دلایل این افزایش محبوبیت، توسعه آن ها برای پلتفرم های مختلف مانند اندروید و iOS است.

در هفته های پیش رو مراسم های زیادی برگزار می شود. شرکت اپل در این هفته از آیفون های جدید خود رونمایی می کند ( اپل دعوتنامه های رونمایی محصولات جدید در تاریخ 21 شهریور را ارسال کرد ). بر اساس شایعات در این مراسم با 3 آیفون جدید ملاقات می کنیم.

در تاریخ 9 اکتبر شرکت گوگل برای معرفی نسل سوم گوشی های هوشمند خود، گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL مراسمی را برگزار می کند ( مراسم گوگل 17 مهر ماه برگزار می شود؛ رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 ). به نظر می رسد شرکت های مختلف قصد دارند در یک بازه زمانی خاص در مرکز توجه رسانه ها قرار بگیرند.

ارسال نظر