مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ 2 به صورت رسمی رونمایی کرد

رسانه کلیک - سرفیس لپ تاپ 2 معرفی شد. این لپ تاپ به پردازنده های نسل هشتم اینتل مجهز شده که قدرت بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ 2 به صورت رسمی رونمایی کرد

مایکروسافت در مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این مراسم علاوه بر سرفیس پرو 6، شاهد رونمایی از سرفیس لپ تاپ 2 نیز بودیم. این محصول از پردازنده های نسل هشتم اینتل بهره می برد که در مقایسه با نسل گذشته خود تا 85 درصد سریع تر است.

سرفیس لپ تاپ 2 شارژدهی برابر با 14.5 ساعت دارد که برای چنین محصولی فوق العاده به نظر می رسد. این لپ تاپ به نمایشگر 13.5 اینچی مجهز شده که دارای رزولوشن 1504 × 2256 پیکسل است. این صفحه نمایش مولتی تاچ دارای شیشه محافظ گوریلا گلس 3 بوده و از سرفیس Pen بهره می برد.

مایکروسافت پورت های متنوعی برای این دستگاه در نظر گرفته است. این محصول دارای پورت USB 3.0، جک 3.5 میلی متری صدا، مینی دیسپلی پورت و سرفیس Connect است. این لپ تاپ بدون پورت USB Type-C روانه بازار می شود.

در بالای نمایشگر سرفیس لپ تاپ 2 یک وبکم 720p حضور دارد که از قابلیت Windows Hello برای تامین امنیت خود بهره می برد. این لپ تاپ دارای اسپیکرهای Omnisonic با قابلیت پشتیبانی از Dolby Audio بوده و به میکروفن های استریو مجهز شده است.

ابعاد سرفیس لپ تاپ 2 برابر با 14.48 × 223.27 × 308.1 میلی متر بوده و وزن آن به 1.25 کیلوگرم می رسد. این دستگاه در نسحه مجهز به پردازنده اینتل Core i7 وزنی برابر با 1.28 کیلوگرم دارد.

محصول جدید شرکت مایکروسافت در رنگ های مختلف و با قیمت پایه 999 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، اتریش، آلمان، ژاپن و انگلستان از امروز قادر به پیش خرید این لپ تاپ هستند. خریداران در سایر کشورها از سال آینده میلادی به این محصول دسترسی پیدا می کنند.

ارسال نظر