گوگل ساعت هوشمند پیکسل واچ را امسال معرفی نمی کند

رسانه کلیک - برخی از شایعات به معرفی گوگل پیکسل واچ همزمان با رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 اشاره می کردند؛ با این حال گوگل این موضوع را رد می کند.

گوگل ساعت هوشمند پیکسل واچ را امسال معرفی نمی کند

گوگل پیکسل واچ در سال جاری میلادی معرفی نمی شود. این موضوع مخالف اکثر شایعاتی است که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده است.

به تازگی مدیر بخش مهندسی Wear OS کمپانی گوگل ، Miles Barr در مصاحبه ای با Tom's Guide خبر از عدم معرفی ساعت هوشمند این شرکت در سال جاری میلادی داده است.

در حالی که گزارش ها به معرفی گوگل پیکسل واچ به همراه گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در ماه اکتبر سال جاری میلادی اشاره کرده بودند، این شرکت برای توسعه ساعت های هوشمند با شرکت های دیگر همکاری می کند و تمرکز خود را روی بهبود سیستم عامل پوشیدنی خود قرار می دهد.

سیستم عامل Wear OS ویژگی های جدیدی را در اختیار تولیدکنندگان ساعت های هوشمند قرار می دهد. در حال حاضر اکثر کاربران خواهان حضور تراشه NFC و سیستم سنجش ضربان قلب در گجت های پوشیدنی خود هستند.

گوگل تا به امروز سخت افزار اختصاصی خود برای ساعت های هوشمند را توسعه نداده است. سیستم عامل Wear OS برای افراد مختلف کارایی های متفاوتی دارد؛ بنابراین شرکت های مختلف روی بخش های متنوعی از این سیستم عامل تمرکز می کنند.

در شرایطی که هنوز گوگل موفق به توسعه یک ساعت هوشمند کامل برای تمامی کاربران نشده است، مدیر بخش مهندسی سیستم عامل پوشیدنی گوگل به وابستگی این محصول به دستیار صوتی گوگل اشاره می کند.

به تازگی گوگل طراحی Wear OS را دستخوش تغییرات زیادی کرده است. در اوایل سال آینده گوگل چندین بروزرسانی برای بهبود شارژهی محصولات مجهز به این سیستم عامل عرضه می کند. این سیستم عامل مانند اندروید به قابلیت Doze مجهز می شود تا مصرف انرژی ساعت های هوشمند کاهش پیدا کند. این ویژگی دارای قابلیت یادگیری ماشینی است.

ارسال نظر